T-Mobile slaví v kampani "Nejbohatší Vánoce"

čtvrtek, 1. listopadu 2018, 08:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

Od 1. listopadu startuje T-Mobile vánoční kampaň „Nejbohatší Vánoce“.

Vánoční vizuál společnosti T-Mobile, zdroj: T-Mobile

Vánoční vizuál společnosti T-Mobile, zdroj: T-Mobile

Od 1. listopadu spustí T-Mobile svou vánoční kampaň s názvem „Nejbohatší Vánoce“. Podpoří v ní svou vánoční nabídku, jež zákazníky láká na zařízení za zvýhodněné ceny. Pro stávající či nové zákazníky služby Magenta 1 připravil možnost pořídit si v rámci tzv. Magenta účtu zařízení za ještě výhodnější ceny, a to již od 1 koruny. Vedle telefonů či notebooku si zákazníci budou moci pod stromeček nadělit i zařízení, která běžně T-Mobile nenabízí, jako například novou verzi PlayStation 4 v balíčku s hrami a předplatným PS+ nebo televizi Sony s úhlopříčkou 125,7 cm (50“). 

V rámci vánoční kampaně zůstává T-Mobile se svým celoročním konceptem, který se odehrává v hotýlku Růženka. Jeho stálí obyvatelé – majitelé Emma (Veronika Kubařová) a Richard (Kryštof Hádek) se svými zaměstnanci SkiBobem (Jiří Langmajer) a kuchařem (Ctirad Gönz) – spolu slaví Vánoce a dodržují vánoční zvyky, včetně pozvání pocestného ke štědrovečerní tabuli, lití olova či skořápky. V nové roli se představí herec Jiří Kout.

Kampaň poběží v televizi, tisku, outdooru, na internetu a sociálních sítích, doplní ji komunikace na pobočkách. V televizi budou nasazeny dva spoty o délce 30 sekund a každý měsíc dvě kratší verze s taktičtější nabídkou, v online prostředí delší verze. Spoty se natáčely nově ve skladech  v Dolních Jirčanech za Prahou.

Pod kampaní je podepsána agentura Saatchi & Saatchi. O produkci se postarala společnost Boogie Films. Režie se ujal Tomáš Bařina. Za kamerou stál Tomáš Sysel. BTL a komunikaci v retailu má na starosti Havas Worldwide Prague. Online část kampaně zajišťuje Proboston Creative. O sociální sítě se stará agentura Newcast. Média plánuje a nakupuje MediaCom.

-stk-