Wüstenrot se vrací na podzim do televize

středa, 3. října 2018, 08:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Wüstenrot se po několika letech vrací s kampaní do televize, podporuje úvěrové produkty.

Klíčový vizuál k podzimní kampani finanční skupiny Wüstenrot, zdroj: Wüstenrot

Klíčový vizuál k podzimní kampani finanční skupiny Wüstenrot, zdroj: Wüstenrot

Finanční skupina Wüstenrot se po několika letech vrací s podzimní kampaní do televize, kam nasadí dva 15s spoty a sponzoring. Kromě toho bude komunikovat také na internetu, v tisku a na pobočkách. V hlavní roli se objeví maskot značky Wustík, expert na bydlení.

„Jde o naši největší letošní reklamní kampaň. Po několika letech se opět vracíme i s televizní reklamou,“ říká Pavlína Musilová, manažerka marketingu a PR finanční skupiny Wüstenrot, a dodává: „Kampaní připomínáme zákazníkům značku Wüstenrot, a zároveň představujeme zajímavou nabídku úvěrových produktů k pořízení nebo rekonstrukci bydlení. 

Kreativu připravila agentura Scholz & Friends.

-stk-