Heisig, Samko a Fryš jdou do managementu CNC

úterý, 13. listopadu 2018, 10:00 Internet & Mobil, Lidé, Tisk MediaGuru

Manažeři, kteří pracovali i pro tuzemskou internetovou jedničku Seznam.cz, přicházejí do vedení Czech News Center.

Michal Heisig, Jan Samko.

Michal Heisig, Jan Samko.

Mediální dům Czech News Center (CNC) reaguje na odchody členů managementu a od nového roku ohlašuje příchod nových manažerů. Od 1. ledna 2019 nastupuje na nově vzniklou samostatnou pozici ředitele online inzerce Michal Heisig, na pozici Chief Digital Officer Petr Fryš, od 1. prosince 2018 se ředitelem marketingu stává Jan Samko.

K personálním novinkám patří také nástup Jiřího Libánského od 1. 11. 2018 na místo manažera placeného obsahu. „Změny jsou součástí transformace velkého mediálního domu, jehož printové portfolio má v součtu největší zásah čtenosti na celém českém tiskovém trhu, v jednu z nejsilnějších digitálních mediálních společností ČR," uvedla společnost v oficiálním oznámení.

Michal Heisig se prodeji online reklamy začal věnovat v roce 2002 v mediazastupitelství MIA v rámci skupiny Českého Telecomu, v roce 2004 pak v Seznam.cz v oddělení pro klíčové zákazníky. V letech 2009–2017 byl v Seznam.cz jmenován Obchodním ředitelem  a pověřen řízením celého prodeje online reklamy Seznam.cz. Poslední rok 2018 se věnoval rozvoji a stabilizaci globálního obchodního týmu Estheticon.com se zaměřením na prodej online reklamy především klientům z oblasti estetické a plastické chirurgie.

Petr Fryš se online médii se zabývá od roku 2001 jak na straně publisherů, tak na straně mediálních a komunikačních agentur (NetCentrum, Beyond Interactive). V letech 2011–2017 působil v Seznam.cz, kde se věnoval obchodně-produktovému rozvoji videoreklamy, mobilní reklamy, nestandardních reklamních formátů a cílené reklamy. Poslední rok 2018 vedl digitální oddělení contentové agentury Fuse, která v rámci Omnicom Media Group vytváří pro klienty nestandardní obsahové projekty na míru.

Jan Samko se více než 15 let věnuje marketingu, strategii značek, e-commerce a omnichannel platformám, vedle digitálu má zkušenosti z retailu. Začínal v roce 2002 v Alza.cz jako manažer e-shopu, následně od roku 2005 do roku 2012 zastával v Alza.cz funkci marketingového ředitele. V letech 2012–2014 byl brand managerem komerčních serverů v Seznam.cz, v dalším období řídil marketing u největších retailových prodejců elektra, 2015–2018 působil jako marketingový ředitel a člen představenstva v Datart International.

Novými jmény tak CNC nahrazuje odchody některých manažerů. Z pozice ředitele digitálních médií CNC odešel do Seznamu Matěj Hušek. Post marketingové ředitelky opustila po krátké době i Pavlína Louženská. Z obchodního oddělení CNC odešla také zástupkyně obchodního ředitele pro online Michaela Kačena a také zástupce obchodního ředitele Jakub Hulík.

-mav-