Cupra otevírá první dealerství v České republice

pátek, 1. února 2019, 16:00 Aktuality, Marketing MediaGuru

Loni představená značka Cupra otevřela na českém trhu první dealerství.

Značka Cupra otevřela v Průhonicích u Prahy své první dealerství, zdroj: Porsche ČR.

Značka Cupra otevřela v Průhonicích u Prahy své první dealerství, zdroj: Porsche ČR.

Značka Cupra, kterou loni v lednu představila španělská automobilka SEAT, na českém trhu otevřela své první dealerství. Prvním autorizovaným prodejcem a servisem se stala společnost Pyramida Centrum v pražských Průhonicích.

„Cupra je neobyčejná značka pro zákazníky, kteří žijí své životy s opravdovou vášní,“ říká Aleš Novák, ředitel značky Cupra ze společnosti Porsche Česká republika, a dodává: „ Prodejní a servisní síť značky Cupra navíc brzy rozšíříme o další dva partnery na západ i východ od Prahy, abychom pokryli všechny významné regiony v České republice.“ Brzy tak pražské dealerství doplní i Autocentrum Šmucler v Plzni a Louda Brno.

V prostředí dealerství jsou vystaveny nejen automobily Cupra, ale také její lifestylová kolekce a příslušenství, které vyrábí ve spolupráci s malými studii a řemeslnými dílnami. Tzv. Cupra Corner kombinuje vytříbené přírodní materiály, jejich textury i barevné odstíny, od chalkanitu přes měď a dřevo až po beton.

V prvním dealerství Cupra v České republice je vystaven první sériově vyráběný model SUV Cupra Ateca, zdroj: Porsche ČR.

V prvním dealerství Cupra v České republice je vystaven první sériově vyráběný model SUV Cupra Ateca, zdroj: Porsche ČR.

Samostatná značka Cupra byla založena na začátku roku 2018 s cílem vyplnit na trhu prostor mezi mainstreamovým a prémiovým segmentem. Logo, tvořené dvěma vzájemně provázanými, symetrickými písmeny C, symbolizuje příslušnost ke klanu – ke klanu Cupra. Design má být inspirován „postojem lidí, žijících v kmenových společenstvích, jejich odvahou a smělostí“ a barvy mědi a modře mají umocnit ušlechtilost produktů.

-stk-