Časopisy: Čtenost se zvýšila sportovním, TV a moto titulům
Přinášíme pohled na vývoj čtenosti časopisů v jednotlivých obsahových segmentech. Nová data za druhé pololetí 2018 plynou z výzkumu Media projekt.

Foto: Pixabay
Časopisy čte 64 procent české populace ve věku 12-79 let. Podle dat výzkumu čtenosti Media projekt za 3. a 4. čtvrtletí 2018 se ve srovnání s předcházejícím měřeným obdobím zvýšila čtenost časopisů sportovních, programových a také magazínů ze segmentu auto-moto. Mezi tituly, které si v těchto sledovaných obdobích nejvíce polepšily, patří magazíny Chvilka v kuchyni, Sport Góóól, TV pohoda, Automobil, National Geographic, TV mini a Bydlení.
Naopak nejvýrazněji klesala čtenost v segmentu titulů pro děti a mládež – týká se to především časopisů Popcorn a Top dívky, které ke konci loňského roku přestaly vycházet.
Do výzkumu Media projekt byl nově zařazen časopis Sedmička XXL velké křížovky (čtenost 47 tisíc čtenářů na vydání).
Níže přinášíme vývoj čtenosti časopisů v jednotlivých obsahových segmentech.

Zdroj: Media projekt, Unie vydavatelů, ASMEA, Median, Stem/Mark
-mav-