Wüstenrot v tendru opět volí Scholz & Friends

čtvrtek, 28. února 2019, 07:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Devátý rok spolupráce začíná Wüstenrot se svou staronovou agenturou Scholz & Friends.

Zdroj: Wüstenrot Česká republika

Zdroj: Wüstenrot Česká republika

Skupina Wüstenrot si v dvoukolovém výběrovém řízení na kreativní agenturu vybrala Scholz & Friends. Společně tak začínají již devátý rok spolupráce. Agentura bude mít na starosti přípravu 360° komunikačního konceptu k nové redefinici brand positioningu společnosti.

„Naše partnerství s Wüstenrotem je důkazem toho, že dlouhodobé vztahy mají smysl. Stále dokážeme přicházet s čerstvými nápady a moc se těšíme, až představíme nový komunikační koncept,“ říká Miky Karas, kreativní ředitel Scholz & Friends.

„Abychom dosáhli našich businessových cílů, potřebujeme partnera, který nám pomůže uspět na vysoce konkurenčním trhu financování bydlení. A S&F ve výběrovém řízení prokázali, že i po těch letech mají stále co nabídnout,“ komentuje tendr Michal Pokluda, ředitel úseku Produkt, marketing a podpora prodeje finanční skupiny Wüstenrot.

-stk-