Vltava Labe Media zfúzuje s firmou AdActive
Internetová společnost AdActive zanikne, spojí se se svou mateřskou firmou Vltava Labe Media.

Zdroj: MediaGuru.cz
Mediální skupina Vltava Labe Media (VLM) se sloučí se společností AdActive, kterou už stoprocentně vlastní. Společnost AdActive zanikne, VLM se stane nástupnickou firmou. Vyplývá to z projektu fúze uloženého ve Sbírce listin.
VLM tak zjednodušuje svoji strukturu a postupuje obdobně jako v předešlých situacích, kdy nejprve mediální společnost zakoupila a poté proběhla fúze.
Do společnosti AdActive, která se zabývá prodejem internetové reklamy, vstoupila VLM (tehdy ještě jako Vltava Labe Press) v roce 2014. Ve firmě nejprve získala 30% podíl. O dva roky později dokoupila zbývajících 70 procent.
AdActive je společně s Vltava Labe Media čtvrtým největším hráčem českého internetu s měsíční návštěvností více než šesti milionů reálných uživatelů (zdroj: NetMonitor, březen 2019). AdActive v roce 2017 skončila ve ztrátě přes dva miliony korun.
Vltava Labe Media má pod sebou nadále společnosti EBM System (Tipcars.com), Webfarm (Cars.cz), Česká distribuční a 35% podíl drží v distribuční firmě PNS. Na vlastnickou strukturu VLM se můžete podívat v infografice vlastníků médií.
-mav-