Rückl má kampaň s několika osobnostmi, mezi nimi i Šimůnek

pátek, 28. června 2019, 10:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

Sklářská značka Rückl vyzvala řadu osobností, aby se staly tváří její nové kampaně.

Petr Šimůnek v kampani značky Rückl, foto: Jan Zátorský

Petr Šimůnek v kampani značky Rückl, foto: Jan Zátorský

Krátce po představení nové kolekce ABC, řady skleniček s ručně brušenou abecedou, přichází sklářská značka Rückl s novou kampaní souhrnně nazvanou Řekněte to s Rücklem.

„Za dva roky od relaunche značky jsme zaznamenali spoustu pozitivní zpětné vazby a získali sympatie lidí, kterých si nesmírně vážíme. Rozhodli jsme se proto tuto kampaň založit čistě na těch nejmilejších vztazích, které máme s designéry, umělci, herci, novináři, ale i sami mezi sebou. Vyzvali jsme řadu osobností z oblasti kultury, veřejného života i ze života sklárny, aby se stali tváří této kampaně. Jsou to lidé, kteří jsou nám blízcí a se kterými sdílíme společné hodnoty - opravdovost, respekt k tradici a řemeslu, smysl pro kvalitu, pro krásu i pro humor, ” vysvětlila marketingová ředitelka značky Rückl Eva Kozarová.

První trojice zveřejněných fotografií zachytila uměleckého ředitele Rücklu Ronyho Plesla, designéra Lukáše Nováka, se kterým sklárna právě zahajuje spolupráci, a jejího majitele Martina Wichterleho. Následovaly osobnosti ze světa designu (ředitelka Designbloku Jana Zielinski a designérky Eva Eisler a Kateřina Handlová), médií (šéfredaktor časopisu Forbes Petr Šimůnek) i veřejného života (herečka Aňa Geislerová a modelka Renata Langmanová). 

Lukáš Novák, foto: Jan Zátorský

Lukáš Novák, foto: Jan Zátorský

Kateřina Handlová, foto: Jan Zátorský

Kateřina Handlová, foto: Jan Zátorský

Rony Plesl, foto: Jan Zátorský

Rony Plesl, foto: Jan Zátorský

Další osobnosti mají přibývat. Budou mezi nimi i portréty sklářských mistrů, díky
kterým produkty v Rücklu vznikají.

Fotografie jsou koncipovány jako portréty se skleničkami z řady ABC od Ronyho Plesla. Jejich autorem je fotograf Jan Zátorský, který jako leitmotiv postavil každou z osobností před arch barevného papíru. Vytvořil tak provizorní fotoateliér, který za každou tváří kampaně cestoval na její oblíbené místo - domů, do ateliéru, do oblíbené kavárny nebo na procházku do parku.

Grafické stránky kampaně se ujal grafik František Kast. Pracoval s  fontem, který vznikl podle návrhu Ronyho Plesla – stejným písmem totiž brusiči z Rücklu zdobí samotné skleničky.

-mav-