VLM loni snížila tržby a prohloubila ztrátu
Také pro skupinu Vltava Labe Media byl loňský rok výsledkově horší než rok 2017.

Foto: VLM
Společnost Vltava Labe Media (VLM) snížila v loňském roce tržby v meziročním srovnání o 10,5 % na 1,46 mld. Kč. Celkový výsledek hospodaření po zdanění byl také nižší než v předešlém roce. Mediální společnost skončila ve ztrátě téměř 84 mil. Kč, vyplývá z účetní závěrky společnosti za rok 2018.
Vývoj tržeb byl tak v loňském roce ve skupině VLM obdobný jako ve společnosti Economia, jejíž tržby se také snížily o více než deset procent.
Základní ukazatele hospodaření VLM (tis. Kč)
2018 | 2017 | |
tržby z prodeje výrobků a služeb | 1 460 012 | 1 631 451 |
provozní výsledek hospodaření | -133 452 | -51 635 |
výsledek hospodaření za účetní období | -83 590 | -17 929 |
Zdroj: účetní závěrka VLM za rok 2018
Vltava Labe Media se v posledních letech zaměřuje na rozšiřování aktivit v segmentu internetové řádkové inzerce, loni ale rozšířila portfolio i o magazín Receptář, nejčtenější titul v segmentu zahrada a hobby, a jeho internetovou verzi iReceptář.cz a od skupiny Mafra koupila také inzertní web Automodul.cz. VLM zároveň zfúzovala se svými dceřinými firmami Annonce, Grand Real City a Websitemaster. V současnosti je v procesu fúze VLM a reklamní internetové společnosti AdActive, kterou VLM vlastní.
-mav-