Vodafone zavádí neomezená data i novou komunikaci

středa, 19. června 2019, 11:15 Internet & Mobil, Marketing, Aktualizováno MediaGuru

Po T-Mobilu zavádí neomezená data i Vodafone. Od zítřka také představí novou komunikační platformu.

Ilustrační foto, foto: MediaGuru.cz

Ilustrační foto, foto: MediaGuru.cz

Tento týden již druhý mobilní operátor na trhu přichází s nabídkou neomezených dat. Po T-Mobilu, který ji představil v pondělí, s ní nyní vystoupil i Vodafone. Na rozdíl od magentové konkurence se jedná o dlouhodobou záležitost. Zítra také odstartuje nová komunikační kampaň, která upouští od dosavadního konceptu rodiny s Jiřím Vyorálkem a Ondřejem Sokolem. 

Tarif Neomezený za jednotnou cenu 599 korun měsíčně představuje tzv. multiSIM, která propojí mobilní i pevné internetové připojení a využít ji může rodina, firma nebo parta přátel. Neomezená data jsou tak vázaná na nabídku pro více osob, dvě až čtyři s pevným připojením, možné je také kombinovat datový balíček s domácím připojením. Přehled nabídky naleznete v souboru níže. 

„Pokud byste viděli na Twitteru, že by nám s tím někdo pomáhal, tak předem říkám, že nám s ním nikdo nepomáhal, vytvořili jsme tuto nabídku sami,“ předeslal generální ředitel Petr Dvořák s odkazem na pondělní přestřelku Andreje Babiše s T-Mobilem.

S nabídkou Vodafone počítá do budoucna i pro UPC. „Poté, co Evropská komise schválí spojení s UPC, bude tato nabídka platná i pro něj,“ dodal Petr Dvořák. Schválení akvizice se očekává v následujících měsících. 

Spolu s novou nabídkou spouští Vodafone i novou komunikační platformu, která bude o poznání vážnější než dosavadní komunikace. „S novou strategií chceme být zodpovědnou firmou, která přemýšlí udržitelně a má opravdu pozitivní dopad na svoje zaměstnance, zákazníky i zemi, ve které operuje,“ uvedl na dotaz MediaGuru.cz Enrique Vivas, viceprezident pro nefiremní zákazníky Vodafonu, a dodal: „Soustředit se budeme na téma lidského spojení nad technologií.“

S novou komunikací chce Vodafone pracovat dlouhodobě. Do budoucna chce měnit jednotlivé kampaně s nižší frekvencí než doposud. „S nadcházejícím spojením s UPC se naše pozice změní. Už si nemůžeme jen dělat ze všeho legraci. Navíc dříve byly humorné reklamy odlišujícím prvkem, dnes je humor všude. Chceme se tak odlišit od firem, které se předhání, kdo udělá lepší vtip,“ vysvětlil David Novák, ředitel marketingu Vodafonu. 

V kampani s názvem „Lidská síť: Nejsilnější spojení“ se Vodafone bude spojovat s hercem Ondřejem Vetchým, který se stane ambasadorem značky. 

Více o kampani se můžete dočíst zde

V rámci nové strategie bude mít své místo i značka Čilichili, která se má nadále rozvíjet. Na komunikační strategii spolupracuje Vodafone s agenturou McCann.

Aktualizováno o jméno nové tváře značky Vodafone. 

-stk-