Expobank si na média i PR vybrala agenturu Médea

pátek, 2. srpna 2019, 07:25 Aktuality, Reklama, PR MediaGuru

O nákup mediálního prostoru, PR i správu sociálních sítí české banky Expobank se postará agentura Médea.

Zdroj: Expobank

Zdroj: Expobank

Společnost Expobank si na komunikace vybrala agenturu Médea. Ta zajistí jak nákup mediálního prostoru v outdooru a tisku, tak přípravy PR komunikace a správy sociálních sítí. V neposlední řadě povede digitální test kampaně banky prostřednictvím nástroje Ad Trix Campaign, který má vyhodnotit efekt na naplnění komunikačních cílů v oblasti znalosti, vnímání a plánovaného využívání značky.

Cílem PR bude zvýšení povědomí o Expobank a komunikace bankovního účtu Neo, která mimo jiné umožňuje obchodování s kryptoměnou Bitcoin nebo investování do začínajících firem či drahých kovů.

-stk-