Mars rozšiřuje své portfolio o personalizovanou výživu

pátek, 2. srpna 2019, 10:45 Aktuality, Marketing MediaGuru

Mars kupuje německou značku Foodspring, chce tak rozšířit svou nabídku personalizované výživy.

Zdroj: Foodspring

Zdroj: Foodspring

Stejně jako ostatní potravinoví giganti se snaží i Mars změnit své klasické portfolio a obohatit ho o produkty, které budou reflektovat dnes stále sílící trend zdravého životního stylu. Mars se se svou divizí Mars Edge, jež vznikla v roce 2017, soustředí na zdravou a personalizovanou výživu, tedy výživu padnoucí jednotlivci na míru. Její nejnovější akvizicí v tomto směru je německá značka Foodspring, jež své proteinové produkty prodává na 13 evropských trzích. Česká republika mezi nimi zatím ale není.

„Mars Edge jsme spustili s cílem spojovat lidi s jídlem, které chtějí, a výživou, kterou potřebují. Za uplynulých šest let se Foodspring dostala do popředí této snahy. Se svou cílenou výživou si vydobyla v Evropě výsadního postavení i věrné zákaznické základy. Sdílíme stejnou vizi pomáhat zlepšovat lidem jejich život prostřednictvím stravy a i nadále chceme využívat odbornost Foodspring v rámci digitálního know-how, budování značky a inovace k vytvoření jedné z předních platforem v této oblasti,“ vysvětluje důvody koupě ředitel Mars Edge Jean-Christophe Flatin.  

Mars, pod kterou patří cukrovinky Snickers, Mars či M&M’s, žvýkačky Orbit či značka Uncle Ben’s, akvizicí přidává do své nabídky proteinové tyčinky, doplňky, kaše, koktejly a další nápoje, které jsou dodávány přímou distribucí. Reaguje tak na sílící zájmy spotřebitelů – podle nedávné studie společnosti Kerry zkoumá až 65 % lidí u jídla a pití jejich funkční benefity. Až 71 % mileniálů se navíc snaží podpořit stravou své zdraví, což je vyšší procento než u starších generací.

Foodspring tak v Mars Edge doplní značku Cocoavia, dietní doplněk z extraktu kakaa, a Gomo Dal Crunchies, která zastřešuje proteinové produkty určené pro indické děti.

Mars však není na poli personalizované výživy jediným velkým hráčem. Nestlé nedávno investovalo do švýcarské společnosti Amazentis s patentovanou technologií Urolithin A vhodnou pro výrobu potravin, nápojů i výživových doplňků. V Japonsku uvedlo také výživový program pod názvem Wellness Ambassador, jež kombinuje testy DNA, analýzu stravy a umělou inteligenci s cílem připravit zdravý jídelníček na míru.

-stk-