Bellis spouští osvětovou kampaň #HlidejSiJe

pátek, 4. října 2019, 12:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Osvětová kampaň #HlidejSiJe připomíná ženám důležitost samovyšetření prsu.

Zdroj: Bellis

Zdroj: Bellis

Projekt Bellis spouští kampaň #HlidejSiJe, jejímž úkolem je naučit ženy samovyšetření prsu a přiblížit jeho význam co největší části společnosti.

Na sociálních sítích Instagram a Facebook lze umísťovat fotografie na podporu Pink October, neboli růžového října, měsíce zasvěceného šíření povědomí o rakovině prsu. „Není výjimkou, že se ženy vyfotí s nějakým symbolem, přidají konkrétní hashtag a víc se danému tématu nevěnují. Příspěvky o samovyšetření by měly být publikovány každý měsíc, stejně jako vyšetření samo. Jedině tak mají hnutí smysl a mohou zachraňovat životy na rozdíl od jednorázových výkřiků,“ přibližuje Nikola Musilová, social media konzultantka projektu Bellis a pacientka od svých 25 let.

Do projektu #HlidejSiJe se můžou zapojit všechny ženy. Stačí se naučit metodu samovyšetření podle postupu uveřejněného na webu Bellisek. Po provedení samovyšetření třemi prsty se s nimi vyfotit. Fotografii publikovat na svém Instagramu či Facebooku s hashtagem #HlidejSiJe a šířit osvětu mezi ostatními ženami.

Opakující se fotografickou kampaň podpořili přední český plastický chirurg doc. MUDr. Ondřej Měšťák, PhD., MUDr. Miroslava Skovajsová, PhD., herečky Iva Pazderková a Hana Holišová nebo blogerky Lucie a Nicole Ehrenbergerovy známé jako duo A Cup of Style. Součástí je také více než 200 mladých pacientek z České republiky a dalších zemí, např. USA, Brazílie, Nizozemí, Velké Británie, Indie, Číny, Japonska nebo Austrálie.

Kampaň #HlidejSiJe cílící přes sociální sítě a média není jedinou osvětovou činností skupiny Bellis. Sedmileté snažení informovat ženy o důležitosti prevence je plné spoluprací se známými osobnostmi na šíření povědomí o významu samovyšetření.

Bellis je projektem neziskové organizace Aliance žen s rakovinou prsu.

-mav-