Bonami plánuje první výdejní místo i vlastní dopravu

středa, 4. září 2019, 11:25 Aktuality, Retail MediaGuru

V září otevře e-shop Bonami svou první výdejnu zboží. Uvažuje i o vlastní dopravě po Praze pro nadrozměrné zboží.

Zdroj: FB Bonami

Zdroj: FB Bonami

Bonami se chce pod vedením nového šéfa Pavla Vopařila stát do tří let třímiliardovým e-shopem s nábytkem a bytovými doplňky. Ke splnění tohoto cíle se nyní více zaměří na budování stálého sortimentu i na rozvoj služeb pro zákazníky, například nové výdejní místo nebo vlastní doprava po Praze.

Bonami, jež je projektem investiční skupiny Miton, zahájilo svou činnost před šesti lety. Zpočátku se e-shop prezentoval jako nákupní klub s krátkodobými prodejními kampaněmi, postupně začal přidávat i katalog výrobků ve stálé nabídce. „To je něco, v čem plánujeme pokračovat, jen s větším podílem věcí na skladě. Vedle toho musíme neustále zkvalitňovat a zlepšovat svůj sortiment a s tím související služby. Chceme zůstat zdrojem inspirace a rad pro naše zákazníky, jak si zkrášlit bydlení, a taky být prvními, kteří se jim v tomhle odvětví vybaví,“ popisuje Pavel Vopařil.

E-shop se musí podle Vopařila naučit dobře pracovat se sortimentem z pohledu koncového zákazníka a nabídnout mu širokou škálu produktů ve struktuře, cenových úrovních, stylech a kvalitě, které si žádá. Nedávno byl například uveden i první výrobek privátní značky Bonami, konkrétně ručníky. Další kategorie by podle informací MediaGuru.cz měly následovat.

„Vedle vylepšení e-shopu jako takového se musíme zaměřit na procesy uvnitř logistiky a provozu celkově. To nemáme úplně dobře zvládnuté,“ vysvětluje Vopařil a dodává: „Chceme se také zákazníkům dostat blíž. V září otevíráme první výdejnu zboží u našeho skladu v Jenči a přemýšlíme o vlastní dopravě pro nadrozměrné produkty v Praze.“ Součástí rozvozu by měla být i služba montáže nábytku a odvozu starých kousků.

V rámci expanzní strategie se chce Bonami soustředit na již stávající trhy – kromě Česka funguje také na Slovensku, v Rumunsku, Polsku a Maďarsku. „Stále budeme primárně cílit na naše existující trhy, ale možná přidáme další jeden až dva. Momentálně to však není naše priorit,“ říká Vopařil.

V roce 2018 překonal e-shop obrat ve výši jedné miliardy korun, letos chce překročit miliardu a půl.

-stk-