Tipafrost: Označení „české“ táhne i v zahraničí

pátek, 20. září 2019, 14:40 Marketing MediaGuru

Třebíčský výrobce zmrzlin Tipafrost dnes vyváží své produkty do více než 10 zemí. Označení „české“ přitahuje i zahraniční spotřebitele.

Zdroj: FB Tipafrost

Zdroj: FB Tipafrost

Společnost Tipafrost, jež stojí například za značkou Eskymáček nebo tradiční ruskou zmrzlinou, působí na tuzemském trhu od roku 1992. Dnes své výrobky vyváží do více než deseti zemí, a to jak k našim sousedům, tak i do Francie, Itálie, Španělska, Švýcarska nebo Pobaltí. „Zájem o tuzemské potraviny v zahraničí se každoročně navyšuje. Označení, že je něco ,české' a ještě s garantovanou kvalitou, přitahuje nejen české zákazníky,“ říká ředitel firmy Miroslav Krupica. 

Výrobu ruské zmrzliny Tipafrost v posledních letech významně zvyšuje, zdroj: FB Tipafrost.

Výrobu ruské zmrzliny Tipafrost v posledních letech významně zvyšuje, zdroj: FB Tipafrost.

Spotřeba výrobků z produkce Tipafrost rok od roku roste. Od rok 2001 společnost vyrobila například desítky milionů kusů ruské zmrzliny, jejíž výroba se v posledních letech významně navyšuje. „Hlavním důvodem je kvalita složení našeho výrobku, kdy zákazníci ocení lahodnost výrobku z důvodu vysokého obsahu smetany. Za celou dobu jsme neslevili z našich nároků na kvalitu a celý byznys děláme poctivě. Podle nás je to jediná cesta k úspěchu. I když není nejrychlejší, o to více spokojených zákazníků získáváme,“ myslí si Krupica.

Vedle důrazu na kvalitu však Tipafrost sází i na inovace. Letos například uvedla zmrzlinu ze Skyru, o kterou je podle Krupici velký zájem. V současné době připravuje větší podporu jejího prodeje. 

Letos společnost Tipafrost uvedla novou zmrzlinu ze Skyru, zdroj: FB Tipafrost.

Letos společnost Tipafrost uvedla novou zmrzlinu ze Skyru, zdroj: FB Tipafrost.

Letos Tipafrost, jež vyrábí mražený krém i pro zmrzliny jiných firem (například tvarohový nanuk Míša pro Unilever), také výrazně posílila své marketingové aktivity. „Větší posun v této oblasti bude patrný v příštím roce. Účastníme se mezinárodních veletrhů, pracujeme se sociálními sítěmi, komunikujeme s médii a v neposlední řadě připravujeme marketingovou kampaň pro ruskou zmrzlinu a další naše výrobky,“ dodává Krupica. 

Větší důraz na marketingovou komunikaci v poslední době kladou i další lokální výrobci zmrzlin. Mlékárně Bohemilk se například daří díky propagaci a inovacím navyšovat počet prodejních míst pro svou Českou zmrzlinu z Opočna. Rodinná firma Alimpex Food, vlastník značky zmrzlin Polárka, zase letos zvýšila své investice do marketingu o polovinu. 

-stk-