Unilever a Ferrero uvedly v ČR společnou zmrzlinu

neděle, 6. října 2019, 08:35 Aktuality, Marketing MediaGuru

Unilever a Ferrero rozšířily svou mezinárodní spolupráci i na český trh. Pod značkou Kinder nabízí společnou zmrzlinu.

Unilever a Ferrero společně vyrobily zmrzlinu Kinder, zdroj: Rohlik.cz.

Unilever a Ferrero společně vyrobily zmrzlinu Kinder, zdroj: Rohlik.cz.

Dva roky od oznámení své spolupráce na evropském kontinentu uvedly společnosti Unilever a Ferrero svou společnou zmrzlinu pod značkou Kinder i na českém a slovenském trhu. Tuzemští spotřebitelé si mohou vybrat pod názvem Kinder Ice Cream Stick nebo Kinder Bueno Ice Cream jednotlivé impulzivní varianty či multipacky.

Zmrzliny, pod jejichž vývojem jsou podepsány obě společnosti, jsou v prodeji v supermarketech, na benzinových stanicích a také u smluvních partnerů Algidy, jež patří do portfolia Unileveru. Zatímco Ferrero si pod sebou nechává strategii značky Kinder i v sektoru zmrzlin, Unilever odpovídá za výrobu, prodej, marketingové operace a distribuci celého portfolia. Podpora probíhá pouze digitálně. 

Zmrzlina Kinder byla poprvé představena v roce 2018, a to ve Francii, Německu, Rakousku a Švýcarsku. Letos byly přidány další trhy, kromě České republiky je dnes zmrzlina dostupná od tohoto roku v dalších 26 evropských zemích. 

Unilever má s kategorií zmrzlin bohaté zkušenosti. Do jeho portfolia patří vedle zmíněné Algidy značky jako Magnum, Solero, Nogger, Solero, BigMilk, Cornetto, Vienetta, Ben & Jerry’s, Breyers, Carte d’Or či lokální Míša. Pod společnost Ferrero spadají vedle Kinder i značky pralinek Ferrero, Raffaello, Mon Chéri, dále Nutella, Tic Tac nebo Duplo. 

-stk-