Z mediální skupiny S&P se odděluje agentura Reklamama

úterý, 1. října 2019, 16:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Z mediální skupina S&P se osamostatňuje full-servisová agentura s novým názvem Reklamama.

Zdroj: Reklamama

Zdroj: Reklamama

Na českém trhu se hlásí „nová“ agentura Reklamama, jež vzniká z mediální skupiny S&P, stojící například za televizní stanicí Mňam a Mňau. V rámci skupiny fungovala reklamní agentura pod názvem SP Media/SP Films již dva roky – změna názvu souvisí především s oddělením od původního zaměření firmy na mediální služby a dokončením transformace na full-servisovou reklamní agenturu.

V čele agentury Reklamama stojí Naďa Fidrmucová, která v ní má i 49% majetkový podíl. Nadpoloviční většinu vlastní CE Creatives, za níž stojí Ján Nagy, který zároveň sedí v představenstvu S&P Broadcasting.

Agentura Reklamama, jež nabízí tvorbu strategií, reklamních kampaní, content, web design i produkci, se chce ve svém směřování soustředit především na oblasti food retailu a FMCG. „Nejdůležitější je pro nás tzv. tasty communication. V dnešní době je reklamní komunikace úzce spjata s contentem a příběhy. Naším hlavním cílem je připravit takovou kampaň, která na první dobrou zákazníkům doslova zachutná,” popisuje Naďa Fidrmucová.

Kromě klasického strategického, account a kreativního oddělení s designovým studiem, které vede art direktorka Ludmila Reichová, disponuje agentura dvěma plně vybavenými kuchyňskými studii pro foodstyling, fotoprodukci, natáčení online receptů i televizních spotů. Navíc spolupracuje s foodstylisty, bloggery, kuchaři a dalšími specialisty na komunikaci značek z food oblasti. Součástí týmu je například Bára Nosková Mosorjaková, známá také z TV show Masterchef.

Mezi klienty agentury patří mimo jiné řetězec Albert, pro kterého vytváří Albert Magazín, dále supermarkety Delmart, mlékárna Kunín, Mall.cz nebo kávovary Delonghi. 

-stk-