Kaufland odstartoval kampaň Star Wars speciálním eventem

pondělí, 2. prosince 2019, 07:25 Marketing, Aktuality MediaGuru

Řetězec připravil k zahájení věrnostní kampaně speciální akci Galaktické dobrodružství

Celé odpoledne se mohli návštěvníci cítit jako v jiné galaxii, foto: Mediaguru.cz

Celé odpoledne se mohli návštěvníci cítit jako v jiné galaxii, foto: Mediaguru.cz

Obchodní řetězec Kaufland zahájil v pátek 29.listopadu v Praze a následně v sobotu 30.listopadu v Bratislavě svou netradiční vánoční kampaň ve znamení Star Wars. Kaufland je partnerem závěrečného dílu ságy Star Wars a advent v prodejnách se ponese pod heslem: „Vánoce – dobré jako nikdy předtím.“ V této souvislosti řetězec připravil k zahájení věrnostní kampaně speciální akci Galaktické dobrodružství, kdy se na parkovišti u prodejny Kaufland v Praze na Vypichu sešli fanoušci filmu.

Dorazilo zhruba 27 skalních fanoušků ze zahraničí v kostýmech, kteří projíždějí všechny země, kde má Kaufland pobočky a účastní se akcí. Vánoční kampaň je mezinárodní a v každé z osmi zemí by se měli objevit. Kromě možnosti vyfotit se s fanoušky, mohli zájemci vidět vystoupení mistrů a naučili se bojovat se světelným mečem. Ve virtuální realitě si vyzkoušeli bojové dovednosti, nechali si udělat galaktické tetování či se pomalovali jako jejich oblíbení hrdinové. Vytvořili si vlastní Star Wars perníčky a nebo ochutnali speciální galaktickou pizzu.

Kaufland připravil k zahájení kampaně speciální akci, kdy se na parkovišti u prodejny v Praze na Vypichu sešli fanoušci filmu, foto: Mediaguru.cz

Kaufland připravil k zahájení kampaně speciální akci, kdy se na parkovišti u prodejny v Praze na Vypichu sešli fanoušci filmu, foto: Mediaguru.cz

Dorazilo zhruba 27 skalních fanoušků ze zahraničí v kostýmech, kteří projíždějí všechny země, kde má Kaufland pobočky a účastní se těchto akcí, foto: Mediaguru.cz

Dorazilo zhruba 27 skalních fanoušků ze zahraničí v kostýmech, kteří projíždějí všechny země, kde má Kaufland pobočky a účastní se těchto akcí, foto: Mediaguru.cz

Ve virtuální realitě si návštěvníci vyzkoušeli bojové dovednosti, foto: Mediaguru.cz

Ve virtuální realitě si návštěvníci vyzkoušeli bojové dovednosti, foto: Mediaguru.cz

Především děti se učily bojovat se světelnými meči, foto: Kaufland

Především děti se učily bojovat se světelnými meči, foto: Kaufland

Zájemci si mohli nechat udělat galaktické tetování, pomalovali se jako jejich oblíbení hrdinové, vytvořili si vlastní Star Wars perník a nebo ochutnali speciální galaktickou pizzu, foto: Mediaguru.cz

Zájemci si mohli nechat udělat galaktické tetování, pomalovali se jako jejich oblíbení hrdinové, vytvořili si vlastní Star Wars perník a nebo ochutnali speciální galaktickou pizzu, foto: Mediaguru.cz

Závěr akce uzavřel koncert hudby z filmové ságy, foto: Kaufland

Závěr akce uzavřel koncert hudby z filmové ságy, foto: Kaufland

Nakonec si návštěvníci poslechli hudbu z filmu v podání Prague Film Orchestra. Vše se živě přenášelo do dalších dvou prodejen, a to do Brna - Ponavy a Ostravy – Vítkovická. Kampaň provází silná online podpora a vznikla speciální aplikace K-Master ke stažení přes Google a Apple store. Aplikaci v Kauflandu vyvíjeli půl roku a bude fungovat po dobu kampaně, tedy od středy 27. listopadu 2019 do 4. ledna 2020.

-zue-