Melitta vstoupila na český trh s kávovary

středa, 4. prosince 2019, 07:40 Aktuality, Retail MediaGuru

Melitta slaví 111 let od založení firmy a v této souvislosti začala na českém trhu nabízet kávovary.

Foto: MediaGuru.cz

Foto: MediaGuru.cz

Společnost Melitta letos slaví 111 let výročí od založení firmy v Německu a v této souvislosti začíná na českém trhu nabízet nově kávovary. Kávovary Melitta prodává v zahraničí už dlouho, v ČR ovšem až nyní od podzimu. „Kdysi před dvaceti lety jsme zde prodávali překapávače na kávu, ale od té doby jsme se tomuto sortimentu nevěnovali,“ říká Markéta Žižková, obchodní ředitelka Melitta a dodává: „Zájem na trhu o kávovary stále roste, aktuálně se v České republice ročně prodá přes 106 tisíc plnoautomatických kávovarů, takže i my bychom si rádi z tohoto koláče ukrojili.“

Značka od října nabízí celkem sedm kávovarů plus jednu speciální edici, kávovar Purista je v nabídce od 1.prosince v omezeném počtu 40 kusů za 9999 korun. Kávovary nabízí Melitta jen online, výhradně na e-shopech Alza.cz a Mall.cz. Ráda by se dostala také do kamenných prodejen, a proto aktuálně jedná o spolupráci s dalšími prodejci, jako je HP Tronic (Euronics/Datart) nebo Fast (Planeo Elektro). „Chtěli bychom se dostat do menších měst, abychom nebyli zastoupeni jen v e-shopech, ale i v kamenných prodejnách,“ dodává Markéta Žižková.

Prodej kávovarů podporuje Melitta online kampaní, kde nabízí mimo jiné i možnost výhry lístků na zápasy Manchester United a Borusia Dortmund. Značka dosud prodávala kávové filtry a chemii na čištění kávovarů, dále je pak oficiálním distributorem výrobků Frosch a prodává také sáčky na odpad, folie značek Swirl a Prima Pack apod. Produkty nabízí jak sama, tak přes obchodní řetězce, drogérie a hobbymarkety.

-zue-