PR Klub vyhlašuje 18. ročník soutěže Zlatý středník

středa, 4. prosince 2019, 15:20 Aktuality, PR MediaGuru

PR Klub vyhlašuje nový ročník odborné soutěže hodnotící firemní interní a externí média. Přihlášky přijímá do 14. února.

Zlatý středník 2018, zdroj: PR Klub

Zlatý středník 2018, zdroj: PR Klub

Profesní organizace PR Klub vyhlásila 18. ročník odborné soutěže Zlatý středník, hodnotící firemní interní a externí média a nejlepší projekty z oblasti PR vznikající v České republice, a nově také na Slovensku. 

„Zlatý středník historicky vycházel z hodnocení firemních publikací a později firemních médií, tedy nástrojů a kanálů, které stály u zrodu a pozdějšího vývoje PR oboru u nás. S rozvojem informačních technologií se ale nepřetržitě vyvíjí i firemní PR komunikace. Proto jsme nyní tuto tradiční soutěž dále posunuli v souladu s celkovým vývojem a významem oboru Public Relations,“ říká Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu.    

Soutěž tak kromě již tradičního hodnocení firemních časopisů, newsletterů, katalogů, výročních zpráv a webů nově nabídne také hodnocení komunikačních kampaní a projektů, které budují hodnotu a pověst značky. „Nově budou mít přihlašovatelé prací možnost vybírat mezi kategoriemi, jako jsou například: Inovativní využití sociálních sítí, Nejlepší zapojení influencera či celebrity, Nejlepší interní komunikace a employee engagement, Nejlepší krizová komunikace a komunikace změny, Launch, relaunch, rebranding nebo Nejlepší struktura, obsah a storytelling,“ představuje novinky Zlatého středníku Michaela Pišiová, výkonná ředitelka PR Klubu.

Všechny projekty je možné k posouzení přihlásit rovněž do kategorií podle oborového sektoru, který nabídne srovnání komunikace značek například v oblasti finančních služeb, zdraví, IT nebo FMCG.

Zlatý středník se tento rok nově otvírá i slovenským odborníkům z oblasti komunikace a PR. Přihlášené české a slovenské práce budou tak posuzovat nejen čeští, ale i slovenští oboroví odborníci. 

Kromě kategorií, do kterých je možné se přihlásit, se Češi i Slováci budou moci utkat také o Grand Prix, do kterých posuzované práce nominuje odborná porota. Získat v nich lze například titul Nejlepší integrovaná kampaň, Nejlepší agentura nebo Mladý píárista.

Přihlášky lze posílat do 14. února, slavnostní vyhlášení proběhne v dubnu 2020.

Více informací o soutěži naleznete zde.

-stk-