R2B2 integrovala platformy PubMatic a Ströer

pátek, 22. listopadu 2019, 16:40 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Společnost R2B2 tak nově zajišťuje napojení do 13 programatických sítí.

Zdroj: R2B2

Zdroj: R2B2

Společnost R2B2 integrovala do své technologie další programatické reklamní platformy PubMatic a Ströer. Společnost tak nyní zajišťuje napojení do 13 programatických sítí a zprostředkovává novou reklamní poptávku zúčastněným partnerům.

PubMatic, původně indická platforma s centrálou v Kalifornii, působí na globálním programatickém trhu přes 10 let. S reklamní poptávkou v objemu přes 13 bilionů inzerenských příhozů měsíčně patří mezi největší na světě. Ačkoliv PubMatic již v České republice několik let operuje, teprve nyní došlo k přímému propojení s programatickou platformou R2B2 AYM na celé formátové škále.

Ströer je nová německá programatická technologie patřící do portfolia významného OOH operátora stejného jména. Zpracovává měsíčně více než 44 miliard nabídek. Napojení tohoto zdroje, jehož působnost je zatím spíše lokální, má mít i v globálním reklamním měřítku svůj význam. Ten spočívá v pokrytí segmentu regionálně operujících inzerentů.

Rozšíření poptávky generuje podle R2B2 vyšší konkurenci v aukci reklamního prostoru. „U jednotlivých kampaní to nemusí být patrné, ale je velký rozdíl, jestli se reklamní prostor v průběhu roku prodává o 20% efektivněji. Proto je pro nás další rozšiřování sítí nadále prioritou. Pro vydavatele to nepředstavuje žádnou zátěž, protože nové platformy zapojujeme centrálně,” vysvětluje Jakub Janů, Data Analyst ze společnosti R2B2.

„Umíme napojit všechny formáty a typy obrazovek. Partner tedy získává rovnou plnohodnotný přístup k trhu, nikoliv pouze jeho fragment,” dodal Janů.

-mav-