
Letošní ročník konference Primetime for Big Data se měl původně konat 25. března 2020, akce byla ale přeložena na 13. října 2020.
Po vyprodaném ročníku 2019 přesouvají pořadatelé z Blue Events akci Primetime for Big Data do ještě větších prostor hotelu Clarion. Nově zahájí akci zahraniční řečník prof. Viktor Mayer-Schönberger z Oxfordu. Je spoluautorem základní publikace o problematice velkých dat Big Data. Revoluce, která změní způsob, jak žijeme, pracujeme a myslíme.
Těžištěm programu bude opět prezentace konkrétních příkladů toho, „jak to poskládat, aby nám to pomohlo“. Akci moderuje Daniel Stach z České televize.
Jak ve skutečnosti funguje největší věrnostní program v ČR, vysvětlí Václav Filip z lékáren Dr. Max společně s Milanem Marťákem z CEOS Data. Jak to ale udělat, aby všichni měli přístup k datům, a mohli tedy dělat správná rozhodnutí? Tomu se bude věnovat Radek Duha ze společnosti Liftago a Tomáš Oravec z Revolt BI. Jaké záludnosti vás potkají, pokud budete instalovat Hadoop do velké banky? Odpověď zná Lukáš Mazánek z Raiffeisenbank a Marek Sušický z Profinitu. Pomocí big dat lze řídit také platby mobilního bankovnictví bez výpadků, případně sledovat a upravovat online parametry těchto platebních procesů a chování našich aplikací. Řízení dalších business služeb předvede Blanka Rabhi z Equa bank a Ladislav Straka ze společnosti Service & Support.
Využití velkých dat ve velkých firmách bude tématem řady dalších vystoupení. Smysluplně pracovat s daty znamená především změnu způsobu uvažování jednotlivce a teprve potom hledání správných technologických postupů. O ty dobré i ty horší zkušenosti se podělí Michal Dúbravský z Plzeňského Prazdroje, Jaroslav Rys ze Škoda Auto a Karel Macek DHL IT Services. O tom, že velká data pomáhají zachraňovat životy, promluví Jan Pešava z Hartmann-Rico. Proč je Český rozhlas jedním z mála médií, která v Česku systematicky pracují s vizualizací dat? Na to odpoví Nela Krawiecová, datová žurnalistka Českého rozhlasu.
Další řečníci se zaměří na nástroje a řešení pro úspěšnou integraci a využití dat. Pavel Kordík z UNICO.AI představí nástroje umožňující efektivně využít data o výzkumu v inovačních ekosystémech a konkrétní příklady, které řeší ve spolupráci s firmou Intel. Raphael Peschi z belgické pobočky společnosti Bisnode nabídne nový pohled na generování leadů kombinací on-line informací a AI. Bob Hroch ze Salsita Software ukáže, jak nejlépe využít data pro efektivní komunikaci a řízení firmy, a to cestou přes pokročilé personalizované reporty, grafy a vizualizace na jednom místě.
Online registrace k účasti je k dispozici na konferenčním webu. Do konce února platí ceny Early Birds. Podrobný program najdete zde.
-mav-