Konference Primetime for Big Data oznámila program a řečníky

pondělí, 24. února 2020, 07:35 Aktuality, Marketing MediaGuru

Firmám v Česku chybí experti s digitálními dovednostmi, zejména odborníci na analýzu velkých dat. K vzdělávání chce přispět šestý ročník konference Primetime for Big Data.

Letošní ročník konference Primetime for Big Data se měl původně konat 25. března 2020, akce byla ale přeložena na 13. října 2020.

Po vyprodaném ročníku 2019 přesouvají pořadatelé z Blue Events akci Primetime for Big Data do ještě větších prostor hotelu Clarion. Nově zahájí akci zahraniční řečník prof. Viktor Mayer-Schönberger z Oxfordu. Je spoluautorem základní publikace o problematice velkých dat Big Data. Revoluce, která změní způsob, jak žijeme, pracujeme a myslíme.

Těžištěm programu bude opět prezentace konkrétních příkladů toho, „jak to poskládat, aby nám to pomohlo“. Akci moderuje Daniel Stach z České televize.

Jak ve skutečnosti funguje největší věrnostní program v ČR, vysvětlí Václav Filip z lékáren Dr. Max společně s Milanem Marťákem z CEOS Data. Jak to ale udělat, aby všichni měli přístup k datům, a mohli tedy dělat správná rozhodnutí? Tomu se bude věnovat Radek Duha ze společnosti Liftago a Tomáš Oravec z Revolt BI. Jaké záludnosti vás potkají, pokud budete instalovat Hadoop do velké banky? Odpověď zná Lukáš Mazánek z Raiffeisenbank a Marek Sušický z Profinitu. Pomocí big dat lze řídit také platby mobilního bankovnictví bez výpadků, případně sledovat a upravovat online parametry těchto platebních procesů a chování našich aplikací. Řízení dalších business služeb předvede Blanka Rabhi z  Equa bank a Ladislav Straka ze společnosti Service & Support.

Využití velkých dat ve velkých firmách bude tématem řady dalších vystoupení. Smysluplně pracovat s daty znamená především změnu způsobu uvažování jednotlivce a teprve potom hledání správných technologických postupů. O ty dobré i ty horší zkušenosti se podělí Michal Dúbravský z Plzeňského Prazdroje, Jaroslav Rys ze Škoda Auto a Karel Macek DHL IT Services. O tom, že velká data pomáhají zachraňovat životy, promluví Jan Pešava z Hartmann-Rico. Proč je Český rozhlas jedním z mála médií, která v Česku systematicky pracují s vizualizací dat? Na to odpoví Nela Krawiecová, datová žurnalistka Českého rozhlasu.

Další řečníci se zaměří na nástroje a řešení pro úspěšnou integraci a využití dat. Pavel Kordík z UNICO.AI představí nástroje umožňující efektivně využít data o výzkumu v inovačních ekosystémech a konkrétní příklady, které řeší ve spolupráci s firmou Intel. Raphael Peschi z belgické pobočky společnosti Bisnode nabídne nový pohled na generování leadů kombinací on-line informací a AI. Bob Hroch ze Salsita Software ukáže, jak nejlépe využít data pro efektivní komunikaci a řízení firmy, a to cestou přes pokročilé personalizované reporty, grafy a vizualizace na jednom místě.

Online registrace k účasti je k dispozici na konferenčním webu. Do konce února platí ceny Early Birds. Podrobný program najdete zde.

-mav-