Nová data: Čtenost se zvýšila několika časopisům
Některé magazínové tituly zaznamenaly v nových datech čtenosti Media projektu vyšší čtenost.

Zdroj: Shutterstock
Čtenost časopisů v delším období dosahuje České republice 79 % obyvatel ve věku 12-79 let, ukazují nová data výzkumu Media projekt za druhé pololetí 2019. Některé skupiny časopisů dokázaly svou čtenost i mírně zvýšit. Jde o časopisy o vaření nebo křížovkářské. Z jednotlivých titulů svou čtenost navýšily především F.O.O.D. (a už nevycházející Instinkt), dále ženské časopisy Aha! pro ženy a Nostalgie a také lifestylové časopisy Harper’s Bazaar, Marianne a Elle. Dařilo se také zájmovým časopisům Kreativ Praktická žena a Burda style. Všechny uvedené časopisy (s výjimkou Aha! pro ženy) zvýšily svou čtenost i v meziročním srovnání.
Přinášíme přehled vývoje čtenosti jednotlivých magazínů v žánrových skupinách.

Zdroj: Media projekt, Unie vydavatelů, ASMEA, Median, Stem/Mark
-mav-