Nobilis Tilia: E-shop je pro nás velkým komunikačním kanálem

pátek, 3. dubna 2020, 15:00 Marketing, Retail MediaGuru

Nobilis Tilia vyrábí své oleje a bio kosmetiku již více než 25 let. Loni spustila nový e-shop a uvažuje o prodejně i na jiných místech než v domovské Vlčí Hoře.

Zdroj: FB Nobilis Tilia

Zdroj: FB Nobilis Tilia

Společnost Nobilis Tilia, jež vyrábí rostlinné oleje, séra a přírodní biokosmetiku, působí na českém trhu déle než čtvrtstoletí. Založena byla v roce 1994 Zbyňkem Šedivým v Krásné Lípě, od které také odvozuje svůj latinský název i logo s mohutnou lípou. Nyní sídlí již téměř dvě desetiletí ve Vlčí Hoře, kde rozvíjí své Centrum aromaterapie.

Nobilis Tilia staví svou filozofii na víře, že to nejlepší dává lidem příroda. Od toho se odvíjí produktová nabídka, která je založena především na principech aromaterapie. „Neexistuje nic účinnějšího na všechny úrovně našeho cítění, než jsou přírodní éterické oleje. Voní nám, harmonizují emoce, posilují intuici a zlepšují zdraví,“ říká Adéla Zrubecká, jež se stala se svým manželem Petrem v roce 2003 spolumajitelkou firmy.Sortiment značky tak čítá kromě různých druhů rostlinných a éterických olejů také kosmetiku pečující o pleť, tělo a vlasy. Mezi nejnovější přírůstky patří například slaměnkový krém či BB krém s aloe vera.

Majitelé firmy Nobilis Tilia (zleva): Zbyněk Šedivý a Adéla a Petr Zrubečtí, zdroj: FB Nobilis Tilia

Majitelé firmy Nobilis Tilia (zleva): Zbyněk Šedivý a Adéla a Petr Zrubečtí, zdroj: FB Nobilis Tilia

Byť je nabídka určena pro ženy, muže i děti, primárně značka cílí na skupinu maminek, ať už budoucích, nebo s malými dětmi, a dále na ženy, které se zajímají o využití bylin a přírodních surovin pro sebe a své blízké a věří v sílu aromaterapie. Těm nabízí i možnost aromaterapeutických kurzů, o který je velký zájem. „Každý volný termín nových kurzů s naší spolumajitelkou a diplomovanou aromaterapeutkou Adélou Zrubeckou je vždy plně obsazený, a to i na několik měsíců dopředu. Obecně se zájem o aromaterapii zvyšuje, což nás velmi těší. Lidé si postupně zvykají na to, že éterické oleje mohou být pro ně skvělým pomocníkem v běžném životě, že jim mohou pomoci s řešením mnoha problémů,“ popisuje na dotaz MediaGuru.cz PR manažerka firmy Jiřina Horváthová.

Firma prodává své produkty především přes e-shop, přes který je vyřízena naprostá většina objednávek jak od koncových, tak velkoobchodních zákazníků. „V loňském roce jsme spouštěli zcela nový e-shop, který je rozhodně dalším velkým komunikačním kanálem. Proto se chceme i v letošním roce soustředit na jeho další rozvoj a pohodlí při nákupu našich zákazníků,“ vysvětluje Horváthová.

Určitě nás láká přiblížit se našim zákazníkům ještě více, být s nimi ve větším kontaktu, seznámit je s naším sortimentem i na jiných místech než ve Vlčí Hoře.

Jiřina Horváthová

Zároveň je část sortimentu Nobilis Tilia dostupná ve více než 420 partnerských prodejen po celé České republice a Slovensku. Kompletní nabídka je pak k dostání ve firemní prodejně ve Vlčí Hoře, kde mohou zákazníci využít i Bylinkovou čajovnu, projít si bylinkovou zahradou či relaxovat v altánu. Zároveň se zde mohou svěřit do péče kosmetického studia nebo navštívit již zmíněné aromaterapeutické kurzy. Firma zároveň přemýšlí i nad otevřením další vlastní pobočky. „Určitě nás láká přiblížit se našim zákazníkům ještě více, být s nimi ve větším kontaktu, seznámit je s naším sortimentem i na jiných místech než ve Vlčí Hoře. Zatím o tom uvažujeme, uvidíme,“ naznačuje Jiřina Horváthová.

Kromě e-shopu, kde se objevuje i tvář herečky Andrey Růžičkové, využívá Nobilis Tilia pro podporu značky zejména sociální sítě, kde si buduje přímý kontakt se zákazníkem. „Můžeme s nimi mluvit v podstatě každý den, a to nejen v komunikaci od nás k nim při přestavování produktů, ale také od nich k nám, kde si ceníme úžasné zpětné vazby. Na sítích se nám podařilo vybudovat i okruh influencerek, zvláště z řad maminek a mladých žen, které se zajímají o přírodní kosmetiku a zdravý životní styl, a které nám s komunikací pomáhají,“ dodává Jiřina Horváthová s tím, že stranou nezůstává ani komunikace přes magazíny, časopisy nebo webové portály. 

-stk-