Mobilboard spustil děkovnou kampaň na obrazovce v Praze

pondělí, 30. března 2020, 11:20 Aktuality, Outdoor, Koronavirus na jaře 2020 MediaGuru

K propagaci využil digitální LED obrazovku, kterou provozuje v Praze na Národní třídě.

Zdroj: Mobilboard

Zdroj: Mobilboard

Mobilboard, dodavatel outdoorové reklamy ve veřejné dopravě, zareagoval na události posledních dnů děkovnou kampaní pro aktuálně nejvíce zkoušená odvětví a povolání. Na vlastní náklady spustil kampaň pod názvem „Hrdinové dneška, kteří jedou na maximum“. K propagaci využil digitální LED obrazovku, kterou provozuje v Praze na Národní ulici.

„Hlavním záměrem této kampaně bylo vyjádřit naši podporu všem nejvíce zkoušeným a vytíženým povoláním, která vynakládají každodenně maximální úsilí pro zajištění chodu základních potřeb nás všech,“ uvedla Martina Šuchmová, marketing managerka Mobilboard.

Firma kromě tohoto média poskytuje v těchto dnech službu dopravcům, kdy zdarma nasazuje do Wi-Fi v MHD aktuální welcome page s informacemi pro cestující týkající se použití roušek a info o provozu MHD.

-mav-