Škoda Auto podporuje v globální kampani nový e-shop

úterý, 2. června 2020, 11:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Automobilka Škoda Auto spustila novou kampaň, propaguje v ní svůj nový e-shop, ale i bezpečnost návštěvy autorizovaných servisů.

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Škoda Auto uvádí novou globální kampaň, v níž podporuje svůj nový oficiální e-shop a také bezpečnost návštěvy autorizovaných servisů. 

Automobilka se kvůli pandemii koronaviru a přerušení výroby potýkala nejen s poklesem poptávky po automobilech a příslušenství, ale logicky i se snížením návštěv v autorizovaných servisech. „Našim partnerům z řad importérů a dealerů po celém světě jsme se snažili pomáhat právě i poskytnutím komplexních marketingových podkladů pro online i offline kampaň,“ řekla Zuzana Šťastná, marketingová specialistka After Sales marketingu Škoda Auto. 

Kampaň reaguje na skutečnost, že řada lidí nevěděla, že nyní mohou sledovat servisování svého auta z domova nebo třeba z kanceláře. Svou škodovku si nechají odvézt a počkají, až se jim s jejich automobilem pracovník servisu vrátí. „Auto si online nejspíš nekoupíte, ale nová kola, autokoberce nebo světla ano. Věříme, že díky realizované kampani si lidé zvyknou nakupovat na internetu i automobilové příslušenství,“ vysvětluje Tomáš Pohl, majitel agentury Justmighty, jež je pod kampaní podepsána.

-stk-