Kärcher mění komunikaci, k technice dodává emoce

neděle, 5. července 2020, 08:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka Kärcher změnila svou komunikační strategii, sází na rychlé střihy a drsné rytmy.

Zdroj: Kärcher

Zdroj: Kärcher

Čisticí a zahradní technika Kärcher přichází s novou komunikační strategií, hlavní důraz je v ní kladen na život a emoce. Nový je i vizuální jazyk, který charakterují silné obrazy, drsné rytmy a rychlé střihy. „Záměrně sázíme na velmi emotivní efekt, a tedy přesně na WOW efekt našich nových spotů,“ vysvětluje Jana Hogrová, ředitelka marketingu Kärcher Česká republika.

Změna komunikace vychází z nového strategického směřování značky Kärcher, které bylo nastaveno v minulých letech. Nový marketingový koncept reflektuje měnící se chování lidí ve volném čase i mladší cílové skupiny.

Autorem kampaně je tým Ulricha Lützenkirchena společnosti Antoni_boost. Vizuální styl odpovídá spíše než klasické televizní reklamě estetice hudebních klipů. Voice over je záměrně vynechán. Při castingu bylo klíčové vystihnout současný obrat mužských a ženských rolí. „Prostřednictvím obrazů, protagonistů a příběhů se chceme přiblížit skutečnému životu, místo toho, abychom vytvořili sterilní, nablýskaný svět. V komunikačních vizuálech se na pozadí objevují velké titulky, využívá se výrazná typografie a důraz je zaměřen na hru firemních barev  Kärcher - žluté a černé,“ popisuje Lützenkirchen.

Kampaň využívající 360° mediální mix pracuje se dvěma ústředními tématy: vysokotlakým čistěním a novinkou v segmentu bateriové zahradní techniky.

-stk-