Marketing Festival proběhne online 3. a 4. září

čtvrtek, 2. července 2020, 07:40 Aktuality, Marketing MediaGuru

Sedmý Marketing Festival proběhne na začátku září, bude online.

Zdroj: Marketing Festival

Zdroj: Marketing Festival

Konference Marketing Festival se letos uskuteční 3. a 4. září 2020 v novém online formátu.

„Na začátku koronavirové pandemie jsme se dlouho a velmi pečlivě rozmýšleli, jak se s touto situací vypořádat. Jako jediné rozumné řešení se ukázalo právě přenesení Marketing Festivalu do online prostředí,“ uvedl Jindřich Fáborský, zakladatel Marketing Festivalu.

Možnost natočení přednášek řečníků se značně zkomplikovala zejména kvůli omezeným možnostem cestování a protikoronavirovým opatřením týkajících se shromažďování se v New Yorku a v Londýně.

„Poslední měsíce byly opravdu velmi náročné, protože dlouho nebylo jasné, jak a kdy budeme moct ohlásit termín letošního a v mnoha směrech výjimečného Marketing Festivalu. Naštěstí už máme jasno, a na začátek září se velmi těšíme,“ doplnil Fáborský.

Marketing Festival Online proběhne 3. a 4. září ve dvou zhruba pětihodinových blocích, během kterých se budou střídat předtočené přednášky speakerů s live-streamovanými Q&A s vybranými řečníky.

Řečníky letošního ročníku Marketing Festivalu doplní i další jméno –⁠ je jím Richard Shotton, autor knihy The Choice Factory, která se pohybuje na pomezí behaviorální psychologie, reklamy a marketingu.

Dalšími již ohlášenými řečníky jsou:

  • Les Binet a Peter Field, autoři bestselleru Effectiveness in Context, který hltají marketéři po celém světě, a zároveň uznávaní matadoři marketingové efektivity s více než třemi dekádami zkušeností, jejichž přednášku označují organizátoři jako “příležitost, která přijde jednou za život“.
  • Dave Trott, kreativní ředitel, copywriter a autor knih Predatory Thinking a One Plus One Equals Three, který stál u zrodu reklamních agentur Gold Greenlees Trott, Bainsfair Sharkey Trott a Walsh Trott Chick Smith a v roce 2004 získal D&AD President's Award za celoživotní přínos v reklamě.
  • Helen Edwards, zkušená brand konzultantka, která během své kariéry pomáhala firmám budovat brand společnostem jako Johnson & Johnson, Avon, BBC Worldwide a dalším.
  • Tom Goodwin, jeden z nejcitovanějších technologicko-marketingových guru, bývalý viceprezident Zenith, nově působící v Publicis Groupe.
  • Ana Milicevic, expertka na digitální média a spoluzakladatelka Sparrow Digital.
  • Drayton Bird, direct marketingový guru, na něhož pěje ódy i samotný velikán reklamy David Ogilvy.
  • Vikki Ross, copywriterka, jejíž slova dávala hlas největším světovým značkám jako jsou Virgin Media, Body Shop, Sainsbury’s, Tesco a Paperchase.

-mav-