Flema: Nejvíc nominací pro PHD, Symbio, Triad a Wavemaker SK

pondělí, 5. října 2020, 07:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Flema Media Awards, která oceňuje inovátorský a kreativní přístup v mediálním plánování, vyhlásila letošní shortlist.

Ilustrační foto, zdroj: Flemedia

Ilustrační foto, zdroj: Flemedia

Soutěž Flema Media Awards, která oceňuje inovátorský a kreativní přístup v mediálním plánování, vyhlásila letošní shortlist. Z 50 přihlášených kampaní postoupilo do užšího výběru 21 kampaní v deseti kategoriích.

Přihlášené práce hodnotila odborná porota, složená z 81 odborníků v oblasti mediálního plánování a marketingové komunikace z řad zadavatelů, médií a reklamních i mediálních agentur. Vítěze vybere odborná porota na svém on-line setkání 14. října. Vyhlášení výsledků soutěže proběhne v listopadu.

Nejvíce kampaní na shortlistu mají agentury PHD CZ (3), Symbio (3), Triad Advertising (3) a Wavemaker Slovakia (3). Ze zadavatelů se nejvíce dařilo společnostem Plzeňský Prazdroj (4) a Škoda Auto (4).

Shortlist Flema 2020

Název kampaně Autor Zadavatel Země
Nejlepší využití digitálních médií
HBO - Projev, který se nikdy nestal Symbio HBO Europe CZ
IKEA - Spánkoví hrdinové Triad Advertising IKEA Česká republika CZ-SK
Státní opera ND - #openforopera Raiffeisenbank Raiffeisenbank CZ
Velkopopovický Kozel – Mistr ležáků – První messengerová hra Triad Advertising Plzeňský Prazdroj CZ
Nejlepší využití TV
Slovak Telekom - Horská záchranná služba Wavemaker Slovakia Slovak Telekom SK
Nejlepší využití rádia
Škoda Octavia - 1000 způsobů, jak představit novou Octavii PHD (CZ) Škoda Auto CZ
Nejlepší využití influencera
Pilsner Urquell - Jak si vychovat své vlastní influencery WeDigital Plzeňský Prazdroj CZ
Tiger Challenges 2019 Friendly Maspex Czech CZ-SK
Nejlepší využití engagementu
Škoda Auto - Hrdě fandíme našim na cestě za vítězstvím Peppermint digital Škoda Auto CZ
Škoda Auto - Nová Octavia pod Vaším palcem PHD (CZ) Škoda Auto CZ
Nejlepší využití dat
KIA - Testovacie jazdy KIA a INRES SMART banner Digiline Kia Slovensko SK
Slovenská sporiteľňa - Sloboda je v tebe Wavemaker Slovakia/ Zaraguza Slovenská sporiteľňa SK
Nejlepší využití real-time marketingu
Generali Česká pojišťovna - Pomáháme sestřičkám Pria System Generali Česká pojišťovna CZ
Škoda Octavia - 1000 způsobů, jak představit novou Octavii PHD (CZ) Škoda Auto CZ
Nejlepší malá kampaň
Pilsner Urquell - Jak udělat z výčepních skutečné celebrity? Bison&Rose Plzeňský Prazdroj CZ
Post Bellum - #OciPrePlac Oliver agency/Getlike Post Bellum SK
Ria - Sliby mojí vagíně Symbio Hartmann-Rico CZ
Nejlepší velká kampaň
Gambrinus - Pet stop Triad Advertising Plzeňský Prazdroj CZ
Slovak Telekom - Horská záchranná služba Wavemaker Slovakia Slovak Telekom SK
Nejodvážnější počin
HBO - Projev, který se nikdy nestal Symbio HBO Europe CZ
Státní opera ND - #openforopera Raiffeisenbank Raiffeisenbank CZ

Zdroj: Flemedia

Soutěží se ve 14 kategoriích: v pěti kategoriích podle media typu (nejlepší využití TV, tisku, OOH, rádia a digitálních médií), ve dvou průřezových (Nejlepší velká kampaň a Nejlepší malá kampaň), v šesti kategoriích Media&Insight (nejlepší využití dat, engagementu, influencera, multiscreeningu, real-time marketingu a nejlepší lokální exekuce globální kampaně) a jedné speciální kategorii – Nejodvážnější počin. Také letos Flema vyhlásí ocenění Inovativní autor, Inovativní zadavatel a Grand Prix za absolutně nejlépe hodnocenou kampaň.

„Jsme příjemně překvapeni množstvím letošních přihlášek, kterých je pouze o osm méně než v loňském roce. Svědčí to o tom, že snaha o inovativní přístupy a myšlení je potřebná a žádaná i v této době. Zároveň si vážíme úsilí všech porotců a jejich času, který hodnocení věnují. Těšíme se na druhé kolo poroty, které se uskuteční on-line formou, což je pro nás nové, a jsme velmi zvědaví, co tato změna přinese,“ říká k shortlistu Petra Vejdělková, projektová manažerka pořádající společnosti Flemedia.

-mav-