ZOOT se Štíbrovou připomíná scény z vánočních filmů

úterý, 3. listopadu 2020, 07:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Do postavy Marfuši nebo Kevina se ve vánoční kampani ZOOTu převtěluje Nikol Štíbrová.

Klíčový vizuál vánoční kampaně ZOOTu s Nikol Štíbrovou v roli Marfuši, zdroj: ZOOT.

Klíčový vizuál vánoční kampaně ZOOTu s Nikol Štíbrovou v roli Marfuši, zdroj: ZOOT.

ZOOT spouští svou vánoční kampaň, jejíž tváří se stala opět influencerka Nikol Štíbrová, jež se objevila i v předcházející komunikaci módního e-shopu. Poprvé s ní vystupuje i její partner Petr Leitgeb a společně se převtělují do postav z ikonických vánočních filmů.

Štíbrová například ztvárňuje Marfušu z Mrazíka, Kevina z rodinné komedie Sám doma nebo se objeví s prskavkou ve vlasech či s krabicí s botami, kde imituje známé scény z českého filmu Pelíšky. Leitgeb je pak zachycen jako některé z dalších postav zmíněných filmů, například jako Ivánek, zloděj či nezbedný strýc a přísný otec z Pelíšků.

„O kampani jsme přemýšleli zrovna po skončení první vlny pandemie a říkali si, že jsme česká firma, a tak chceme pro naše české zákazníky udělat něco, co jim bude blízké. Byli bychom rádi, kdyby jim naše vizuály vyčarovaly úsměv na tváři a dobrou náladu v době, která není úplně snadná a Češi by se v ní měli semknout a podporovat. Chceme tak říci, že české Vánoce jsou kouzelné,” přiblížil ředitel ZOOTu Milan Polák.

Kampaň je k vidění od listopadu v outdooru na billboardech, CLV, v metru a tramvajích, na internetu,  na webu, sociálních sítích a také ve výdejnách radosti.

Na kampani firma pracovala externě s Konektor Social. Hlavním autorem kreativy je Lukáš Bašta, který v agentuře zastává pozici Head of Content. 

-stk-