Rohlík přináší na trh vlastní značku čerstvých ryb Fjoru

čtvrtek, 1. července 2021, 13:00 Aktuality, Marketing MediaGuru

Rohlík rozšiřuje portfolio svých privátních značek. Po mléčných výrobcích a masu přidává i čerstvé certifikované ryby pod značkou Fjoru.

Zdroj: Rohlík

Zdroj: Rohlík

Online supermarket Rohlík uvádí novou vlastní značku rybího sortimentu Fjoru. Rozšiřuje tak portfolio svých privátních značek, kde již v minulých měsících představila Miil a Maso!. Nová značka startuje se 30 druhy čerstvých mořských i sladkovodních ryb. V prodeji bude v rámci všech trhů, kde Rohlik Group působí. 

Pro značku Fjoru odebírá Rohlík ryby od prověřených dodavatelů, od kterých jsou ryby ihned po výlovu dováženy do pražské zpracovatelny – společnosti Fjord Bohemia. Odtud putují k zákazníkům, kteří je můžou mít doma už za 48 hodin po vylovení.

Fjoru zákazníkům usnadňuje, aby se kvalita a péče o vlastní zdraví mohla stát tou nejvyšší prioritou. Každého dodavatele ryb známe, spolupracujeme s odborníky na jednotlivé druhy, ručíme za každý pečlivě vybraný kousek a nikdy se nestane, že by u naší značky zákazník narazil na rozmrazenou rybu. Striktně hlídáme a kontrolujeme kvalitu každého kusu a každý den garantujeme zákazníkům tu nejlepší úroveň,” komentuje komerční ředitel Rohlik Group Olin Novák.

Ryby mají navíc certifikaci udržitelného a odpovědného rybolovu ASC/MSC nebo jsou opatřeny také certifikátem bio kvality. Certifikát MSC, který znázorňuje modré logo, dokládá, že rybolov probíhá bez narušování mořských ekosystémů, ASC zase zajišťuje splnění přísných požadavků na minimalizaci dopadu akvakultury na životní prostředí a zároveň respektuje práva lokálních pracovníků a místní komunity. 

Logo nové značky Fjoru, zdroj: Rohlík

Logo nové značky Fjoru, zdroj: Rohlík

Novou privátní značku Fjoru bude Rohlík také podporovat marketingově. 

-stk-