Porsche na sociální sítě volí opět Fairy Tailors

neděle, 2. dubna 2023, 08:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Agentura Fairy Tailors obhájila v tendru na správu sociálních sítích Porsche, nově získala Volkswagen osobní vozy, Lamborghini a Bentley.

Ilustrační foto, foto: Vítězslav Toř

Ilustrační foto, foto: Vítězslav Toř

Ve společném tendru Porsche Česká republika a Porsche Inter Auto CZ na správu sociálních sítích uspěla agentura Fairy Tailors. Kromě značek Porsche, Volkswagen osobní vozy, Lamborghini a Bentley zajistí také komunikaci sítě dealerství skupiny Porsche Inter Auto CZ.

Značku Porsche má agentura v portfoliu od roku 2019, nyní se jejich spolupráce rozšiřuje o importérská i prodejní zastoupení dalších koncernových značek. Důležitým komunikačním cílem napříč značkami je správně uchopit téma elektromobility a pomoci zákazníkům překonat psychologické bariéry, které je dělí od pořízení elektrického vozu.

„Dobrá marketingová komunikace je autentická a stojí na silné empatii k zákazníkovi. Ve Fairy Tailors jsme petrolheadi. Máme rádi silná benzínová auta, a přesto si řada z nás příště už koupí elektromobil. Někdo kvůli technologiím, jiný kvůli nízkému těžišti a okamžité odezvě na plyn. Dobře víme, co zákazníky od elektromobility odrazuje, ale taky víme, co je pro elektromobilitu dokáže nadchnout,“ popisuje Ondřej Tyleček, Managing Director ve Fairy Tailors.

„Fairy Tailors prošli náročným výběrovým řízením ve tvrdé konkurenci renomovaných agentur. Zaujali nás jak po profesionální stránce, tak svým nadšením pro naše značky. Od spolupráce si slibujeme další posílení své pozice ve světě sociálních sítí,“ uvádí David Valenta, PR Manager pro Volkswagen osobní vozy.

Agenturní tým vedený Tomášem Stehlíkem bude pro Porsche Česká republika a Porsche Inter Auto CZ spravovat více než 30 účtů na sociálních sítích Facebook, Instagram, LinkedIn a TikTok. Smlouva se uzavírá na tři roky.

-stk-