Do agentury Dorland nastoupilo pět nových tváří

úterý, 2. května 2023, 07:05 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Agentura Dorland rozšiřuje svůj tým o nové lidi, přichází Trlíček, Tuzhilkina, Piwowarcziková, Borovková a Mikulecká.

Nové tváře agentury Dorland (zleva): Ivana Borovková, Helena Piwowarcziková, Tomáš Trlíček, Jitka Mikulecká a Naděžda Tuzhilkina, zdroj: Dorland

Nové tváře agentury Dorland (zleva): Ivana Borovková, Helena Piwowarcziková, Tomáš Trlíček, Jitka Mikulecká a Naděžda Tuzhilkina, zdroj: Dorland

Česká marketingová agentura Dorland rozšiřuje svůj tým o pět nových tváří. Na pozici kreativního ředitele nastoupil Tomáš Trlíček, art directorkou se stala Naděžda Tuzhilkina, o sociální sítě se nově stará Helena Piwowarcziková, PR převzala Ivana Borovková a Jitka Mikulecká se zaměří na nové obchodní příležitosti.

„Těší mě, že máme v našem týmu jak mladé a talentované lidi, tak zkušené posily,“ říká Markéta Vesecká, CEO marketingové agentury Dorland. 

Tomáš Trlíček v předchozích šesti letech působil v online marketingu, má zkušenosti s tvorbou vizuální identity, UI a UX pro aplikace a webové stránky. 

Naděžda Tuzhilkina předtím působila jako trainee grafik v Nestlé pro oddělení dětské výživy. Specializuje se na tvorbu kreativního designu pro online i offline komunikaci značek a vytváření jejich vizuálního stylu.

Helena Piwowarcziková mám více než 10letou praxi, naposledy působila v CEWE Fotolab jako Social Media Manager a redaktor content marketingu, zároveň poskytuje marketingové služby malým a středním firmám či podnikatelům, například pro Frutiko nebo Notasheep. 

Ivana Borovková přes šest let pracovala na pozici Senior PR manager v Médea Public relations, ve své více než 18leté praxi poskytovala PR servis klientům z oblasti financí, retailu, gastronomie či designu. Aktuálně bude zajišťovat PR klientům i samotné agentuře Dorland.

Jitka Mikulecká má více než dvanáctiletou praxi jako Key Account Manager ve společnosti iMi Partner, kde vedla týmy a vyvíjela kreativní kampaně pro klíčové klienty. Má i zkušenosti jako vyjednavač a komunikátor v oblasti 3D reklamy a identifikaci nových trendů. Pracovala s klienty, jako jsou například Nestlé, Unilever, Pepsi-Cola či Staropramen.

-stk-