Palírna U Zeleného stromu uvádí míchané nápoje v plechovce

čtvrtek, 10. července 2025, 06:50 Aktuality, Marketing MediaGuru

Na trend RTD navazuje i Palírna U Zeleného stromu. Na trh přináší mixy značek Hanácká vodka, Stará myslivecká, Heffron a B42V Eccentric. 

Klíčový vizuál k podpoře míchaného nápoje pod značkou Old Hunter's, zdroj: Palírna U Zeleného stromu

Klíčový vizuál k podpoře míchaného nápoje pod značkou Old Hunter's, zdroj: Palírna U Zeleného stromu

Palírna U Zeleného stromu uvádí v červenci na trh novinky v podobě míchaných nápojů ready to drink v plechovce, a to konkrétně pod svými značkami Hanácká vodka, Stará myslivecká, Heffron a B42V Eccentric. Mixy mají nižší obsah alkoholu a cílí na mladší a aktivnější konzumenty nad 18 let. 

Stará myslivecká kombinuje svůj čtyřletý Bourbon Cask s colou, zázvorovým pivem nebo broskvovým čajem. „Značka Stará myslivecká má dlouholetou tradici a vybudovala si silnou pozici u spotřebitelů, kteří preferují hodnoty, jako jsou český původ, tradice, originalita a výjimečná kvalita. Ale vzhledem k tomu, že segment nápojů typu ready to drink oslovuje zcela jinou cílovou skupinu, která je mladší, preferuje nízkoalkoholické míchané nápoje s pestrou paletou chutí a hlavně vychutnávání si drinků venku s přáteli, jsme se rozhodli použít pro ně naši exportní značku Old Hunter’s. Pod tou distribuujeme whisky Starou mysliveckou do zahraničí, ale protože u nás v Česku není tak známá, umožňuje nám komunikovat modernějším, svěžím a odvážnějším způsobem. Mohli jsme tak vytvořit subbrand Old Hunter’s Wild mix zachovávající odkaz značky, k němuž přidává modernější konotaci odvážné divokosti,“ říká Boris Rajdl, marketingový manažer Palírny U Zeleného stromu.  

Ve vizuálu, na kterém Palírna U Zeleného stromu pracovala s kreativním studiem Baloo&Groot, je patrná inspirace náladou akčních filmů z 80. let, kde snové neonové barvy a ikonické zapadající slunce vybízejí k vydechnutí po náročném dni. Jednotlivé vizuály pracují s motivem jakéhosi vnitřního zvířete a každé z nich reprezentuje jednu příchuť. 

Spojení Old Hunter's s colou reprezentuje medvěd. Kombinaci se zázvorovým pivem definuje liška a variantu s broskvovým čajem králík, který dokáže překvapit. „Jednotlivé příchutě vycházejí z kombinace několika klíčových faktorů, jako jsou spotřebitelské preference, senzorického profilu whisky, která je základní složkou, a také z aktuálních trendů,“ popisuje Rajdl. 

Hanácká vodka, která se dlouhodobě spojuje se zábavou a tancem, přichází s tematickým designem plechovek a perlivými nápoji s příchutí limetky, maracuji a citronové trávy s bezinkou. „Na vývoji jsme spolupracovali s jedním z nejlepších českých barmanů Karlem Dvořáčkem, který pro nás nachystal zajímavé chuťové portfolio. Výsledná trojice, kterou v létě uvedeme na trh, pak vychází z preferencí spotřebitelů,“ přibližuje brand manažerka značky Hanácká vodka Sára Zítek

Značka B42V Eccentric vodka, která v loňském roce prošla výrazným redesignem, jenž ji posunul blíže mladší skupině konzumentů, představuje nápoje připravené z vodky B42V Fire, jež v sobě sama o sobě nese chuť grepu a pepře, a míchané s růžovým grepem nebo mangem a chilli. Druhou variantou jsou nápoje z vodky B42V Air s příchutí máty a limetky, jež se kombinuje s příchutí yuzu nebo zeleného čaje.

Panamský rum Heffron nabídne několik míchaných nápojů. S Heffron Coconut to bude Panama Mama s ananasovou limonádou a Panama Coco s kokosovou limonádou. S pětiletým rumem Heffron 5YO vznikly drinky Panama Mojito s mátou a limetkou a klasická Panama Libre s colou.

K dostání jsou novinky od začátku července v obchodních řetězcích.

-stk-