Decathlon vyhodnocuje nový koncept, rozšíří ho i dál

pátek, 15. srpna 2025, 11:00 Aktuality, Retail MediaGuru

Pilotní prodejna Decathlon v obchodním centru Arkády Pankrác zaznamenala od svého otevření více než 47 tisíc návštěvníků.

Foto: MediaGuru

Foto: MediaGuru

Decathlon zaznamenal u své pilotní satelitní prodejny v Arkádách Pankrác,  která byla otevřena začátkem března, během zkušebního období více než 47 tisíc návštěvníků, tedy téměř dvojnásobek oproti původnímu plánu. Původní zaměření na běh a fitness se nově rozšíří o turistiku a další sezónní sporty.

Prodejna byla otevřena letos na jaře jako testovací místo pro nový flexibilní model přizpůsobený lokálním potřebám. Zákazníků u ní nejvíce oceňují zákaznický servis – dostupnost a ochotu zaměstnanců, jejich odborné znalosti a empatii. Zákaznický servis dosáhl hodnocení 9,8 z 10 a celkové skóre spokojenosti NPS 86. „Tato čísla potvrzují, že osobní přístup a ochota pomoci hrají v nákupním zážitku klíčovou roli. Je to pro nás velké povzbuzení, ale zároveň závazek, abychom tuto úroveň udrželi i při plánovaném rozšíření nabídky,“ říká Jiří Uher, Prague City Leader společnosti Decathlon Česká republika.

Pankrácká prodejna rozšíří svou nabídku o turistické vybavení a sezónní sporty, které se budou obměňovat každé dva měsíce. Cílem je pružně reagovat na aktuální poptávku a zájmy zákazníků. „Od jara sbíráme podněty a chceme reagovat na nejčastější přání zákazníků. Víme, že by uvítali širší sortiment, zejména v oblasti turistiky a produktů s vyšší hodnotou, jako jsou kola či stany. Rozšíření nabídky je proto logickým krokem, který nám umožní přizpůsobit ji co nejvíce na míru lokálním zákazníkům,“ doplňuje Jiří Uher.

V současnosti patří mezi nejprodávanější produkty především běžecké boty, následované doplňky, jako jsou pláštěnky, boty do vody a různé druhy sportovní výživy včetně proteinů

Obchod v novém konceptu si zároveň zachová roli důležitého výdejního a vratkového místa pro služby Click and Collect a vrácení zboží. Decathlon bude koncept flexibilních prodejen nadále testovat s cílem přiblížit sportovní vybavení lidem tam, kde tráví většinu dne, a zároveň pružně reagovat na specifické sportovní preference jednotlivých lokalit. „Pilotní projekt na Pankráci nám ukázal, že flexibilní formát prodejny dokáže rychle reagovat na potřeby zákazníků a zároveň přinést kvalitní servis i v menším prostoru. To je směr, kterým chceme pokračovat a dál ho rozvíjet i v dalších lokalitách,“ uzavírá Uher. 

Decathlon otevírá na pražských Arkádách nový koncept

úterý 4. března 2025

Decathlon: U každé prodejny vycházíme z lokálních potřeb

úterý 11. března 2025

-stk-