Footshop uvádí vánoční kampaň „Tvoje Vánoce. Tvoje pravidla“

čtvrtek, 13. listopadu 2025, 06:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Footshop ve své letošní vánoční kampani oslavuje individualitu a připomíná, že láska je nejlepší tradicí ze všech. 

Zdroj: Footshop

Zdroj: Footshop

Český streetwearový brand Footshop spouští svou vánoční kampaň, jež s claimem „Tvoje Vánoce. Tvoje pravidla“ oslavuje lásku i individualitu. Vypráví příběh dcery, která pozve rodiče na Vánoce k sobě domů, a ti „se nestačí divit”.

„Mezi rodiči a dětmi budou vždycky existovat rozdíly. Každá generace má své představy o životě, ale to neznamená, že nemůžou najít společnou řeč,“ říká Miloš Kočí, kreativní ředitel YYY agency, jež je pod kampaní podepsána.

Footshop znají především mladí a k nim mluví značka celý rok. „Před Vánocemi ale chceme oslovit i jejich rodiče a rodinné příslušníky. Minulý rok jsme s podobným konceptem dosáhli výjimečných výsledků a letos volně navazujeme. Po letech komunitní práce se s radostí učíme také plošnou marketingovou komunikaci. Děkuji také adidas za participaci v kampani,” doplňuje Peter Hajduček, CEO & zakladatel Footshop.

V kampani se produkty z nabídky Footshopu – od tenisek přes oblečení až po doplňky – stávají součástí vánoční výzdoby i atmosféry. Ve středu stojí 30s televizní spot, který v online médiích (YouTube) a na sociálních sítích (Meta, Tiktok) doplňují kratší videa i statické formáty. Každý z nich nechává nahlédnout o kousek hlouběji do světa footshopových Vánoc a jeho nových tradic. S audiospotem Footshopu se potkají také posluchači Spotify.

Credits

  • Account Manager: Filip Sajka
  • Account Director: Michaela Rodovská
  • Creative Director: Miloš Kočí
  • Ideamakers: Oleksandra Horobiienko, Johnny Gaponenko
  • Art Director: Oleksandra Horobiienko
  • Strategie: Anastasia Tikhomirova
  • Produkce: Darq Studio
  • Režisér: Michael Nováček