Cena Like generace Z putuje kampani „Nenasaditelný prsten“
Vítězem ceny Like generace Z v rámci soutěže ADC Awards se stala kampaň „Nenasaditelný prsten“, kterou vytvořila agentura Leo Burnett pro Prague Pride.
4/26/2025 7:35:00 AMVítězem ceny Like generace Z v rámci soutěže ADC Awards se stala kampaň „Nenasaditelný prsten“, kterou vytvořila agentura Leo Burnett pro Prague Pride.
4/26/2025 7:35:00 AMSoutěž ADC Czech Creative Awards již zná své finalisty. Celkem je na shortlistu 118 prací, nejvíce želízek v ohni mají agentury VML a McCann.
4/11/2025 4:00:00 PMSoutěž ADC Czech Creative Awards letos eviduje celkem 270 přihlášek. Práce je nyní možné prohlédnout si v galerii.
3/24/2025 1:30:00 PMArt Directors Club o týden prodlužuje termín pro přihlášky do letošních ADC Awards.
2/21/2025 7:10:00 AMSoutěž ADC Czech Creative Awards začíná přijímat Early Birds přihlášky.
1/10/2025 11:05:00 AMCena Like Generace Z, o které rozhodují studenti Katedry multimédií na VŠE, byla udělena kampani Fofrtaška od Kauflandu.
5/28/2024 7:15:00 AMTitul Agentura večera soutěže ADC Czech Creative Awards získala DDB. Klientem roku se stala Všeobecná zdravotní pojišťovna.
5/16/2024 9:30:00 PMSoutěž ADC Czech Creative Awards zná své finalisty. Na shortlistu je celkem 120 prací.
4/22/2024 1:05:00 AMSoutěž ADC Czech Creative Awards eviduje rekordní počet přihlášek, zveřejňuje také soutěžní galerii.
4/7/2024 7:30:00 AMADC o týden prodloužilo termín pro přihlášky do ADC Awards. Zároveň představilo Šťouchy, kterými chce motivovat k účasti v soutěži.
2/26/2024 10:40:00 AM