Programatická DOOH reklama může posílit ostatní mediatypy
Digitální out-of-home reklama se díky programatiku může stát plnohodnotnou součástí omnichannel plánování.
12/13/2025 8:15:00 AMDigitální out-of-home reklama se díky programatiku může stát plnohodnotnou součástí omnichannel plánování.
12/13/2025 8:15:00 AMNová studie Medianu ukazuje, že OOH a zejména DOOH dokážou výrazně navýšit zásah televizních kampaní a zlepšit jejich efektivitu v situacích, kdy výkon TV naráží na své limity.
12/1/2025 1:00:00 PMNová síť digitálních venkovních obrazovek (DOOH) od BigMedia nabízí více než 650 digitálních ploch napříč republikou, které lze propojit, cílit a spravovat v reálném čase.
11/11/2025 7:05:00 AMBigMedia v pondělí pořádá konferenci, jejíž součástí se stane představení nové platformy PlayOn.
11/5/2025 1:50:00 PMAdform rozšiřuje svou platformu pro programatický nákup reklamy o nové kanály a formáty. Rychle rostoucí jsou zejména CTV, digitální outdoor i audio.
10/14/2025 7:00:00 AMVision Thing buduje společně s Euronova Group vlastní síť DOOH obrazovek napříč Českem.
10/6/2025 6:10:00 PMAgentura Mobilboard rozšiřuje své mediální pokrytí ve vozech městské dopravy a přináší do vozů digitalizaci.
9/3/2025 2:00:00 PMMartin Hanzlík se stává spolumajitelem a jednatelem společnosti Vision Thing, která se orientuje na programatickou digitální outdoorovou reklamu (DOOH).
3/4/2025 11:10:00 AMVision Thing rozšířila svou programatickou DOOH síť o tři nové lokality v Praze.
11/22/2024 1:35:00 PMVision Thing rozšiřuje ve své programatické síti možnosti prodeje a nákupu prostřednictvím header bidding technologie.
4/2/2024 5:55:00 PM