Kdo třídí, se zalíbí!, vzkazuje ve vtipné kampani EKO-KOM
EKO-KOM uvádí nový televizní spot a osvětovou kampaň. Ukazuje v ní, že zodpovědně se mohou chovat i lidé, kteří na první pohled vzbuzují pohoršení.
7/30/2025 1:40:00 PMEKO-KOM uvádí nový televizní spot a osvětovou kampaň. Ukazuje v ní, že zodpovědně se mohou chovat i lidé, kteří na první pohled vzbuzují pohoršení.
7/30/2025 1:40:00 PMVýrobce mléčných produktů Madeta představuje nový imageový spot, ústředním prvkem je slovo „dobrej" ve smyslu pozdravu i hodnocení kvality.
10/15/2024 9:30:00 AMDvě české agentury dosáhly na ocenění na evropské soutěži ADCE. Stříbro přiváží VCCP, bronz Havas.
12/2/2023 10:15:54 AMNa reklamním festivalu Golden Drum vyhrála jednu z hlavních cen agentura McCann Prague za kampaň 13 minut zpoždění. Nezávislou agenturou roku se stala bratislavská This is Locco.
10/11/2023 7:05:25 AMMoneta Money Bank rozvíjí svůj koncept „Za nás mluví čísla“. Tentokrát pracuje s animovanou jedničkou v roli Smart Banky.
10/3/2023 5:00:28 PMMezinárodní soutěž Golden Drum vyhlásila shortlisty, z českých agentur na nich figurují Havas, Leo Burnett, McCann a VMLY&R.
10/3/2023 6:30:37 AMV novém reklamním spotu Českých drah se Ivan Trojan představí v roli Moraváka od Kyjova.
8/29/2023 11:30:44 AMČeské dráhy v nové kampani propagují možnost cestovat do blízkého zahraničí. Ivan Trojan tak tentokrát vyjíždí k maďarskému Balatonu.
8/23/2022 3:15:17 PMEKO-KOM chce v nové kampani poukázat na důležitost třídění odpadu pro snižování uhlíkové stopy.
7/11/2022 6:45:36 AMIvan Trojan se jako zkušený zálesák vybavený termoskou s odvarem z jehličí v letní kampani Českých drah přidává ve vlaku ke skupince Japonců, aby za cestu ušetřil.
7/4/2022 10:05:51 AM