Ochota Čechů připlatit si za odpovědné produkty poklesla
Povědomí o odpovědných firmách mezi českými spotřebiteli za 10 let vzrostla, ochota si připlatit za odpovědné produkty však poklesla.
3/31/2023 12:20:15 PMPovědomí o odpovědných firmách mezi českými spotřebiteli za 10 let vzrostla, ochota si připlatit za odpovědné produkty však poklesla.
3/31/2023 12:20:15 PMMezi českými sportovními fanoušky panují nemalé rozdíly, při práci s nimi je nutné brát v potaz jejich očekávání a potřeby.
3/8/2023 7:25:04 AMKteré z reklam u spotřebitelů v loňském roce rezonovaly, ukazuje analýza agentury Ipsos.
3/7/2023 1:10:13 PMKteré reklamy nejvíce bodovaly na letošním Super Bowl, ukazuje analýza agentury Ipsos.
3/3/2023 7:15:31 AMUdržitelnost je tématem rezonujícím napříč obory. Zapojují se do ní i pivní značky jak u nás, tak v zahraničí.
1/31/2023 5:55:54 PMPodle generace Z dokážou globální značky vyrobit lepší produkty než lokální firmy. Sázka na lokálnost a nostalgii u ní nemusí fungovat.
11/30/2022 10:00:20 AMLidem, kteří jsou pro společnost neviditelní, se rozhodla pomáhat společnost Provident.
8/19/2022 11:40:27 AMTéměř 40 % Čechů uvedlo, že dostává řetězové e-maily týkající se celospolečenských témat. Část z nich, konkrétně 460 tisíc, je poté přeposílá dál.
7/15/2022 11:20:40 AMDigitalizace, ale i tlak na rychlost jsou trendy, které dnes formují výzkum trhu, myslí si Radek Jalůvka, CEO agentury Ipsos.
6/6/2022 11:15:57 AMI kvůli válce na Ukrajině se množství dezinformací v českém mediálním prostoru zvyšuje, myslí si tři čtvrtiny populace.
5/12/2022 11:55:20 AM