V Česku hraje 8 z 10 lidí, KB uvádí kartu od streamera Agraela
Většina Čechů hraje pravidelně, pro mladší generaci jsou hry běžnou součástí života, vyplývá z průzkumu Komerční banky.
5/15/2025 7:25:00 AMVětšina Čechů hraje pravidelně, pro mladší generaci jsou hry běžnou součástí života, vyplývá z průzkumu Komerční banky.
5/15/2025 7:25:00 AMProjekt „Budoucnost potřebuje každého“ otevírá diskusi, ale i prostor pro změnu. Chce vyvolat veřejnou diskusi o zaměstnanosti české populace starší 45 let.
5/7/2025 6:20:00 AMKomerční banka nasazuje příšery do kampaně bojující proti rizikům finančních podvodů.
3/11/2025 12:05:00 PMNovou agenturou na správu sociálních sítí Komerční banky se stala Image_Nation.
1/22/2025 1:15:00 PMZačal Festival francouzského filmu. Hlavním mediálním partnerem opět Česká televize
11/25/2024 9:30:00 AMNejsilnějším inzerentem v segmentu bankovních a spořitelních služeb byla za uplynulý rok Komerční banka.
11/14/2024 10:00:00 AMGrand Prix 22. ročníku soutěže Impact Czech Awards, která oceňuje práce integrovaného marketingu, si odnesla agentura Momentum za kampaň „I love důchod“ pro Komerční banku.
9/11/2024 12:05:00 AMPartneři mistrovství světa v ledním hokeji i národní hokejové reprezentace startují své hokejové kampaně.
4/19/2024 7:15:17 AMKomerční banka spolupracovala na kampani s Cameronem Hughesem, odborníkem na sportovní fandění.
2/26/2024 1:20:00 PMKomerční banka se po třech letech rozhodla změnit PR agenturu. Nově bude spolupracovat se Svengali Communications.
12/13/2023 7:40:52 AM