Vodafone ve vánoční kampani vše zdvojnásobí
Vodafone spouští vánoční kampaň s názvem „Dvojitá radost“.
11/5/2025 9:40:00 AMVodafone spouští vánoční kampaň s názvem „Dvojitá radost“.
11/5/2025 9:40:00 AMMezinárodní festival Golden Drum vyhlásil vítěze své soutěže. Zlato získala agentura VML, stříbro McCann a bronz Zaraguza.
10/24/2025 2:55:00 PMCenu Grand Prix 23. ročníku soutěže Direct Impact Czech si odnesla agentura B tým za kampaň „To za nás nebylo“ pro Vzdělávací institut pro Moravu.
9/19/2025 11:30:00 AMPwC přichází s novou vizuální identitou, zjednodušuje logo a výrazněji využívá oranžovou barvu.
7/18/2025 7:40:00 AMDr. Max ve své první plně integrované vánoční kampani připomíná hodnotu zdraví.
11/13/2024 4:50:00 PMDo finále evropské soutěže Effie se dostaly dvě české kampaně od agentur McCann a Mustard.
11/4/2024 6:50:00 AMTřináct nominací získaly na letošní soutěži Golden Drum české agentury McCann Prague, Leo Burnett a MSL.
10/7/2024 10:10:00 AMMastercard spustil na podzim lokální kampaň s názvem „Příležitost pro všechny: K nezaplacení“.
9/24/2024 12:25:00 PMJmenování Jana Vlčka odráží záměr skupiny Across rozšířit svou přítomnost v mediálním průmyslu.
6/20/2024 10:40:00 AMNové žlutobílé zbarvení bude Billa aplikovat nejen do podoby svých prodejen, ale také do celkové komunikace.
3/5/2024 1:00:00 PM