OMG přichází se zcela novým plánováním videoreklamy
Omnicom Media Group zavádí nový způsob měření videoreklamy a promítá ho do přístupu k jejímu plánování.
9/30/2024 6:50:00 AMOmnicom Media Group zavádí nový způsob měření videoreklamy a promítá ho do přístupu k jejímu plánování.
9/30/2024 6:50:00 AMCOMvergence aktualizovala žebříček mediálních agentur a sítí mediálních agentur podle reklamních objemů klientů za rok 2023.
7/9/2024 7:20:00 AMAuditorská společnost Media Strategy přináší data v rámci svého srovnání PPA Ranking za celý rok 2023.
3/12/2024 7:10:00 AMOmnicom Media Group přivádí na český trh agenturu TRKKN, aby pomohla klientům efektivně využívat platformy v ekosystému Googlu.
1/15/2024 7:05:00 AMPHD naváže na více než dvacetiletou spolupráci se společností AmRest. Zvítězila v letošním mediálním tendru.
11/15/2023 11:00:23 AMOmnicom Media Group rozšiřuje tým seniorních manažerů o Zuzanu Horákovou a Davida Začala.
6/29/2023 6:45:22 AMPokud firmy komunikují téma udržitelnosti bez návaznosti na své produkty, nedosáhnou kýžených výsledků. To je jeden ze závěrů setkání Omnicom Media Group věnovaného komunikaci udržitelnosti.
3/8/2023 10:10:25 AMOmnicom Media Group chce jako člen platformy Climate & Sustainable Leaders Czech Republic pomoct zvýšit kredibilitu tématu udržitelnosti v českých médiích.
2/1/2023 9:00:19 AM„Ani oko nevidělo, ani ucho neslyšelo...“ Reklama, kterou nikdo nezaznamená, bude těžko úspěšná. Právě na faktor pozornosti staví nový přístup mediálního plánování označovaný jako attention planning. Jeho souvislosti přibližuje Pavol Lukáč z Omnicom Media Group.
1/16/2023 12:30:53 PM