Zákaznická zkušenost je klíčová při růstu obratu
Konference E-Business Forum se letos zaměřila na péči o zákazníka, budování zákaznické zkušenosti a vztahů se zákazníky.
5/13/2022 2:00:30 PMKonference E-Business Forum se letos zaměřila na péči o zákazníka, budování zákaznické zkušenosti a vztahů se zákazníky.
5/13/2022 2:00:30 PMShopsys analyzoval úroveň omnichannel řešení u 60 firem. Nejlépe byla ohodnocena Alza.cz, druhé místo zaujímá Bonami a třetí Okay.
10/4/2021 12:25:16 PMPandemie podnítila růst online prodejů potřeb pro domácí zvířata. Trh vlivem rychlého růstu a návazných investic směřuje ke konsolidaci, zaznělo na konferenci Friends of Pets.
9/6/2021 12:20:31 PMPři vyhlašování dalších lockdownů se skoková návštěvnost e-shopů již nekoná.
3/12/2021 7:20:04 AMU velkých kamenných hráčů obraty z online prodejů v roce 2020 meziročně vzrostly na dvojnásobek, vyplývá to ze statistik společnosti Shopsys.
1/6/2021 12:25:04 PM