Proficio má novou vizuální identitu od Studia Najbrt
Cílem brand redesignu marketingově-konzultační skupiny bylo komunikačně zastřešit tři společnosti v jejím portfoliu.
3/6/2023 3:10:06 PMCílem brand redesignu marketingově-konzultační skupiny bylo komunikačně zastřešit tři společnosti v jejím portfoliu.
3/6/2023 3:10:06 PMPořadatel konferencí Blue Events mění po 30 letech svou vizuální identitu. Připravilo ji Studio Najbrt.
10/24/2022 11:45:35 AMMattoni oděla svého velkoplošného orla u silnice na Karlovy Vary do vizuálu letošního Mezinárodního filmového festivalu.
6/9/2022 10:10:04 AMGrafiku ke Koncertu pro Evropu vytvořilo Studio Najbrt. Inspirovalo se Vltavou
5/7/2022 7:25:58 AMMezinárodní filmový festival Karlovy Vary představil vizuál svého letošního 56. ročníku.
4/26/2022 12:15:00 PMVizuál letošního ročníku Karlovarského filmového festivalu si hraje s číslovkou 55, kterou přeměňuje ve zvědavé oči.
5/11/2021 12:00:22 PMČeská filharmonie zahájila kampaň „Spojení hudbou" ke svému 125. výročí, kterou režíroval Martin Krejčí. Objeví se v televizi, na internetu, tisku i v outdooru.
1/20/2021 11:45:08 AM