Proč nečíst trend reporty? Neříkají celou pravdu a nepředpovídají budoucnost
Trend reporty jsou v záplavě obsahu často vyhledávaným majákem, svým pojetím jsou však v mnohém zrádné.
7/26/2025 7:30:00 AMTrend reporty jsou v záplavě obsahu často vyhledávaným majákem, svým pojetím jsou však v mnohém zrádné.
7/26/2025 7:30:00 AMPředpověď na příjmy z reklamy čínské sociální sítě TikTok je letos rekordní, navzdory zákazu, kterému čelí v USA.
3/23/2025 8:20:00 AMReklamní investice do podcastů by se podle předpovědi společnosti WARC měly meziročně zvýšit o téměř 8 % na pět miliard dolarů.
3/2/2025 7:45:00 AMByť podcasty poslouchají miliony lidí, zadavatelé se do reklamy v těch audio formátech příliš nehrnou.
1/10/2025 7:05:00 AMDvě třetiny marketérů očekávají, že letos se situace na trhu zlepší, vyplývá z průzkumu organizace WARC.
1/3/2025 12:00:00 PMHlavní sociální platformy oznámily za letošní třetí čtvrtletí dvojnásobný růst reklamních výnosů, Reddit si meziročně připsal o 56 % více.
11/24/2024 8:25:00 AMX, dříve známá jako Twitter, si loni z reklamy připsala téměř o polovinu méně než předcházející rok. Letos by měly její příjmy ještě klesnout.
11/10/2024 7:50:00 AMLidé starší 60 let se postupně přesouvají k digitálnímu obsahu, značky na to však zatím neumí reagovat.
10/18/2024 12:05:00 AMPlatforma pro sdílení zvuku Spotify zvyšuje díky reklamě v podcastech tržby, které podle odhadu WARC poprvé překročí 2 miliardy USD. Záměrem platformy je také zapojovat ve větší míře video formáty.
9/22/2024 8:15:00 AMDva z pěti spotřebitelů na světě patří mezi aktivní hráče. Zadavatelé však reklamní příležitost příliš nevyužívají.
9/1/2024 8:05:00 AM