Český reklamní identifikátor Czech Ad ID má velkou šanci uspět
Díky velikosti subjektů, které za Czech Ad ID stojí, je šance na zavedení nového českého reklamního standardu velmi vysoká, poznamenává Martin Palounek.
5/3/2022 11:45:57 AMDíky velikosti subjektů, které za Czech Ad ID stojí, je šance na zavedení nového českého reklamního standardu velmi vysoká, poznamenává Martin Palounek.
5/3/2022 11:45:57 AMDosavadní zkušenost s novými cookies lištami ukazuje, že nejtvrdší poklesy postihly ty weby, které postupovaly podle platné legislativy. V některých případech byly v datech Google Analytics evidovány poklesy i o 80 procent.
3/24/2022 7:10:32 AMDalší pravidelná přehlídka nástrojů, které lze využit pro analýzy a efektivnější práci v marketingu, se uskutečnila na tradiční konferenci Nástroje v marketingu.
3/21/2022 2:45:31 PMTechnologická společnost Teads aktualizovala svůj průzkum u 449 celosvětových vydavatelů. Výsledky ukazují 100% nárůst zaměření se na 1st party data a kvalitní obsah.
3/20/2022 7:40:48 AMGoogle pohřbívá FLoC. V čem spočívá nové řešení na základě Topics, představuje Michael Štádler z Adform.
3/15/2022 4:00:14 PMBudoucnost vidíme jednoznačně v cookies prvních stran, říká za Seznam.cz Jakub Novotný.
2/17/2022 7:25:00 AMCookieless doba nahraje vyšší transparentnosti, odhaduje vývoj na reklamním internetovém trhu po roce 2023 Roman Mura ze společnosti Caroda.
1/18/2022 1:05:26 PMGlobální reklamní platforma Teads představila možnosti cílení bez nutnosti cookies a ID zařízení ve své nákupní platformě.
12/27/2021 10:00:37 AMLetošní ročník konference PPC Restart částečně napověděl, na co se v budoucnosti musí PPC specialisté připravit, píše Tomáš Bolibruch z Omnicom Media Group.
11/18/2021 2:30:38 PMČeský internet se připravuje na ukončení podpory cookies třetích stran a hledá jednotný standard identity uživatele, naznačila konference Czech Internet Forum.
10/13/2021 7:30:00 AM