Čechům vadí nejvíc spamy a reklama, která je „mimo“
V očích Čechů jsou obzvlášť obtěžující pro ně irelevantní komerční sdělení v e-mailu a na sociálních sítích, vyplývá z průzkumu společnosti Enehano.
11/28/2025 1:20:00 PMV očích Čechů jsou obzvlášť obtěžující pro ně irelevantní komerční sdělení v e-mailu a na sociálních sítích, vyplývá z průzkumu společnosti Enehano.
11/28/2025 1:20:00 PMChtěli bychom se více odlišit od konkurence, aby lidé dokázali vnímat mezi námi rozdíl, říká CEO společnosti Medovník originál Jiří Černý.
11/19/2025 7:00:00 AMDosavadní využívání AI je zatím na začátku, skutečné změny, které přinese, můžou negativně pocítit i značky desítky let staré, uvedl na čtvrteční konferenci Shifts Jiří Šmejc.
11/7/2025 12:00:00 PMDigitální inovace vnímají čeští spotřebitelé pozitivně, za nejužitečnější považují možnost online sledování své objednávky.
10/10/2025 6:55:00 AMSoutěž inovativního využití médií Flema rozdala své ceny. Letos přinesla nové kategorie a sledovala především cíle kampaní a jejich odvážnost.
10/1/2025 7:00:00 AMNa shortlistu soutěže Flema, která oceňuje inovativní využití médií, je celkem 15 kampaní. Vítězové budou známi 30. září.
9/23/2025 9:55:00 AMKaždý rok přibude na trhu tisíce produktových inovací. Jen zlomek však uspěje. I takový virální hit jako dubajská čokoláda k opakované konzumaci spotřebitele nepřesvědčila.
7/1/2025 6:45:00 AMSoutěž inovativního využití médií FLEMA letos přichází s významnou změnou soutěžních kategorií. Připomíná si také dvacetileté výročí, což je příležitost ke zhodnocení, kam se posunulo mediální plánování a jak se vypořádává se změnami na trhu.
4/7/2025 7:20:00 AMVětšina inovací v současnosti selhává, k jejich úspěchu dokáže přispět kreativní komunikace, píše Kristián Hloušek z agentury Marketup.
4/4/2025 7:25:00 AMBohemia Sekt představuje novinku v podobě Bohemia Mini v malém balení.
3/29/2025 7:35:00 AM