YouTube experimentuje s formátem Shorts i s reklamou
Největší videoserver zkouší setřít rozdíly mezi svými videoformáty, pohrává si také s reklamou v živých přenosech.
8/18/2024 7:25:00 AMNejvětší videoserver zkouší setřít rozdíly mezi svými videoformáty, pohrává si také s reklamou v živých přenosech.
8/18/2024 7:25:00 AMAleph uzavřela obchodní partnerství, které rozšíří digitální reklamní řešení sociální sítě Pinterest. Dohoda se týká i českého trhu.
8/12/2024 3:35:00 PMBurdaMedia Extra slučuje obchodní týmy pro tisk, eventy, crossmediální projekty a online obchod do jednoho celku.
8/12/2024 12:05:00 AMMafra rozšiřuje portfolio svých zastupovaných webů v kultuře. Dohodla se s provozovateli webů Kinobox.cz a Divadelní noviny.cz.
7/22/2024 11:00:00 AMV segmentu hudebních akcí patří k nejsilnějším inzerentům festivalová série Hrady CZ a pořadatel Live Nation.
7/19/2024 1:15:00 PMStěhování, investice do rozvoje v podobě nových redakčních systémů a k tomu vystoupení z Unie vydavatelů. To je nejčerstvější dění z mediálního domu Economia, v jehož čele stojí Lenka Černá.
6/17/2024 6:45:00 AMNejsilnější inzerentem v segmentu muzeí a galerií za poslední rok je opět Muzeum fantastických iluzí.
6/7/2024 1:40:00 PMPo spojení Burdy s Extra Online Media (EOM) se Burda stala jedním z nejsilnějších hráčů v cílové skupině žen a zadavatelé reklamy by ji tak ve svých mediálních plánech neměli opomíjet, říká ředitelka online inzerce BurdaMedia Extra Michaela Kačena.
4/18/2024 11:55:00 AMVýdaje do online reklamy loni dosáhly téměř 60 miliard korun a meziročně vzrostly o 5 %, oznámilo profesní sdružení SPIR na základě výzkumu reklamních investic. Odhad vývoje pro rok 2024 ale neposkytlo kvůli změnám na trhu.
4/15/2024 10:10:00 AMTýdeník 5plus2, jehož vydávání Mafra ukončila, byl financován z prodeje inzerce. Už dohodnuté objemy Mafra přesměruje do svých jiných regionálních produktů a titulů.
4/15/2024 7:00:00 AM