Ani největší firmy neumějí potenciál svých lidí na LinkedInu využít
Na LinkedInu pravidelně publikuje jen necelé procento zaměstnanců velkých firem, ukazuje studie agentury Adison.
10/12/2025 8:15:00 AMNa LinkedInu pravidelně publikuje jen necelé procento zaměstnanců velkých firem, ukazuje studie agentury Adison.
10/12/2025 8:15:00 AMDigitální inovace vnímají čeští spotřebitelé pozitivně, za nejužitečnější považují možnost online sledování své objednávky.
10/10/2025 6:55:00 AMČerstvé potraviny, zejména ovoce, zelenina a maso, na titulní straně letáků motivují bezmála polovinu Čechů k návštěvě obchodu.
9/16/2025 7:30:00 AMPřes polovinu tuzemských e-shopů prodává své zboží přes marketplaces, tržby na nich většinou nepřesáhnou ani 10 %.
8/3/2025 7:35:00 AMČeši známkovali nový státní vizuál. Nejlépe ho hodnotí mladí a voliči vládních stran, vyplývá z průzkumu NMS.
7/30/2025 10:50:00 AMMezi chatboty u Čechů dominuje ChatGPT, běžná je i komunikace s firemními boty, vyplývá z průzkumu Bot Doctora.
7/21/2025 7:00:00 AMNecelá polovina studentů starších 18 let si myslí, že česká média jsou důvěryhodná, 10 % má opačný názor, vyplývá to z průzkumu GTS Alive, vydávající ISIC.
7/12/2025 4:05:00 AMNa oslavu Dne dětí vezme čtvrtina rodičů své ratolesti na výlet, 19 % jim dá sladkost, 14 % hračku nebo jiný hmotný dárek.
6/1/2025 8:20:00 AMNova se svou vzdělávací sérií Sex O’Clock: Afterparty dokáže měnit postoje mladých, ukazuje výzkum.
5/30/2025 11:40:00 AMPro českou e-commerce existuje nemalá konkurence i v zahraničí. Na e-shopech v anglickém jazyce dnes nakupuje 18 % českých spotřebitelů.
5/26/2025 7:05:00 AM